صدور کارنامه های هوشمند مدت دار برای رانندگان سرویس مدارس/ برچسب سرویس مدارس با درج پلاک خودرو

فروردین ۱۴۰۳

رئیس سازمان تاکسیرانی اعلام کرد: در سال جاری برای اولین بار به منظور نظارت بر عملکرد رانندگان سرویس مدارس کارنامه های هوشمند مدت دار صادر می گردد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران میثم مظفر در آخرین جلسه ستاد استقبال از مهر سال ۹۲ در خصوص نظارت سازمان تاکسیرانی بر سرویس های مدارس گفت: ۱۹ شرکت خصوصی متقاضی سرویس مدارس بودند که با نظارت سازمان تاکسیرانی سازماندهی شدند و اسامی این شرکت ها به تمامی مدارس ۲۲ گانه شهر تهران اعلام شد.

وی در خصوص برچسب سرویس های مدارس اظهار داشت: در سال جاری در برچسب سرویس مدارس پلاک خودرو نیز درج می گردد علاوه بر این به منظور نظارت بر عملکرد رانندگان سرویس مدارس کارنامه های هوشمند مدت دار صادر خواهد شد.

مظفر به نصب دستگاه های کارت خوان در بعضی از مدارس اشاره کرد و افزود: رانندگان سرویس مدارس با استفاده از این کارت خوان ها می توانند زمان خروج سرویس مدرسه از مدارس و یا زمان رسیدن دانش آموز به منزل را به والدین از طریق پیامک اطلاع رسانی کنند.

رئیس سازمان تاکسیرانی با اشاره به این که ۵۰ درصد از سرویس های مدارس سال جاری تاکسی می باشند خاطر نشان کرد: در سال قبل ۶ هزار و ۲۲۶ برچسب سرویس مدرسه صادر شد که پیش بینی سازمان تاکسیرانی برای سال جاری ۱۲ هزار برچسب سرویس مدرسه است که تا پایان مهر ماه تمامی برچسب های  سرویس مدارس میان آن ها توزیع می گردد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.