صدور ۳۶ هزار کارت الکترونیکی برای دانشجویان دانشگاه پیام نور لرستان

۲۵م آذر ،

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور لرستان گفت: ۳۶ هزار کارت دانشجویی هوشمند برای دانشجویان دانشگاه پیام نور لرستان با همکاری بانک انصار لرستان و شرکت جهان گستر صادر شده که بین دانشجویان این دانشگاه در حال توزیع است.

یزدان سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه لرستان، افزود: این کارت‎های الکترونیکی قابلیت کارت شناسایی دانشجو، کارت تغذیه، کارت هوشمند rfid، قابلیت استفاده در دستگاه‎های خودپرداز عضو شتاب، پایانه‎های فروشگاهی pos، سیستم حمل نقل(پرداخت کرایه)، ارائه انواع خدمات بانکی و غیره را دارد.

وی با بیان اینکه ۳۶ هزار کارت الکترونیکی دانشجویی برای دانشجویان این دانشگاه صادر شده است، ادامه داد: دانشجویان باید با دریافت و فعال‎سازی کارت‎های صادر شده که شامل عکس دانشجو و مشخصات نام و نام خانوادگی، رشته تحصیلی، مرکز محل تحصیل، شماره شناسنامه و شناسایی، به بانک انصار محل تحصیل مراجعه کنند. از ۲۸ آذر خدمات مربوطه به تغذیه، کتابخانه و سایر موارد از طریق ارائه این کارت صورت می‌گیرد.

مدیر فرهنگی واجتماعی دانشگاه پیام نور لرستان با بیان اینکه صدور این کارت‎ها با همکاری بانک انصار لرستان و شرکت جهان گستر صادر شده، عنوان کرد: از آنجاکه پیام نور یک دانشگاه مجازی بوده لذا درصدد است غالب برنامه‎های دانشجویی را به صورت الکترونیکی و مجازی ارائه کند که کم کردن هزینه‎ها، استفاده بهینه از زمان، استفاده یکسان و بهره‎مندی همه دانشجویان از خدمات دانشجویی از اهداف صدور این کارت‎ها است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.