صدیقی: اجازه نخواهیم داد عوامل وابسته به بیگانه در امور کشورمداخله نمایند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ شنبه ۲۰م آبان ۹۱،

124-10.jpg

امام جمعه موقت تهران گفت: آمریکا و ایادی او باید بدانند که امروز ایران به عنوان یک قدرت بلامنازع در جهان مطرح است و هیچ‌گاه با این رویه‌ای که آمریکا در پیش گرفته است با آنها سازش نخواهد نمود.

به گزارش تفسیری گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در اولین مراسم سالگرد شهدای غدیر و سردار سرلشکر حسن تهرانی‌مقدم در حسینیه ثار الله کرج اظهار داشت: شهدا در نظام جمهوری اسلامی ایران از مقام والایی برخوردار می باشند، زیرا بدون وابستگی به قدرت‌های بزرگ مسیر خود را طی می‌کنند.

وی افزود: طیفی که فکر می‌کنند با ترور دانشمندان کشورمان می‌توانند به اهداف شوم خود دست پیدا نمایند باید بدانند که در خیال به سر می‌برند.

صدیقی تصریح نمود: روزی که امام خمینی(ره) قیام نمودند، گرفتاری‌های متعددی را تحمل نمودند، اما به یاری نیروهای ارزشی انقلاب، توانستند در مبارزه با سلطه و استکبار پیروز باشند.

امام جمعه موقت تهران تصریح نمود:‌ مردم ایران، ملتی می باشند که از حوادث متعدد گذر نمودند، اما در مسیر ولایت فقیه و آرمان‌های امام(ره) و انقلاب استوار و ثابت‌قدم بودند و در برهه‌های وقتی، نظیر هشت سال جنگ تحمیلی که با همهی ابرقدرت‌های جهان درگیر بودند؛ پیروز و سربلند خارج آمدند.

وی اظهار داشت: امروز دنیای استکبار درصدد است تا ملت ایران را با فشارهای اقتصادی آزار داده و در مسیر خود قرار دهد، اما باید این موضوع برای ابرقدرت‌ها ترسیم شود که جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه اجازه نخواهد داد عوامل وابسته به بیگانه در امور کشورش مداخله کند.

صدیقی با بیان این‌که شهدایی چون صیاد شیرازی، تهرانی‌مقدم و همت در تاریخ جهان به عنوان یک ستاره می‌درخشند، افزود: آمریکا و ایادی او باید بدانند که امروز ایران به عنوان یک قدرت بلامنازع در جهان مطرح است و هیچ‌گاه با این رویه‌ای که آمریکا در پیش گرفته است با آنها سازش نخواهد نمود.

وی تصریح نمود: انقلاب ما انقلاب عزت و شهادت است، لذا اگر بخشی از آقایان به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه توحید اهمیت ندهند به طور حتم شناسایی و با آنها برخورد خواهد شد.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: ابرقدرت‌های جهان باید بدانند که ما دست از انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز بر نخواهیم داشت و تحریم‌های اقتصادی، بر ما تاثیری نخواهد گذاشت.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.