صرافان: دلار برای فروش نداریم!

بینا- اکثر صرافان واقع در میدان فردوسی با وجود اینکه قیمت دلار ۲۸۵۰ تومانی را بر روی تابلوهای خود درج کرده‌اند اما از فروش این نوع ارز با این نرخ خودداری می‌کنند.

درحال حاضر حدفاصل میدان فردوسی تا چهارراه استانبول قریب به اتفاق صرافان قیمت ارزهای مختلف را بر روی تابلوهای خود درج کرده اند اما هیچ یک از آنان، خریدوفروش ارز را انجام نمی دهند و هنگامی که به آنها مراجعه می کنیم، می گویند “ارز نداریم”.

همچنین حضور پلیس امنیت در بازار ارز و سکه هم موجب شده است فعلا سروکله دلالان و سفته بازان در بازار پیدا نشود، البته در روزهای اخیر شاهد دستگیری و جمع‌آوری تعدادی از دلالان بازار ارز توسط پلیس امنیت بوده‌ایم.

یکی از صرافان واقع در میدان فردوسی عنوان می‌کند: خریدوفروش ارز انجام نمی‌شود. یکی دیگر از صرافان می گوید: قیمت‌های درج شده بر روی تابلو، دستوری است و اگر کسی ارز هم داشته باشد، آن را به این قیمت‌ها نمی دهد!

درهمین حال، قیمت ارزهایی که بر روی تابلوی صرافی‌ها درج شده، بدین شرح است: قیمت هردلار آمریکا ۲۸۵۰ تومان، هر یورو ۳۶۵۰ تومان، هر پوند انگلیس ۴۵۹۰ تومان، هر درهم امارات ۷۶۵ تومان و هر ریال عربستان ۷۵۰ تومان.

همچنین قیمت هرسکه تمام یک میلیون و ۱۷۰ هزارتومان، نیم سکه ۵۸۰ هزارتومان، ربع سکه ۲۹۵ هزارتومان و سکه یک گرمی نیز ۱۷۰ هزارتومان است.


جدول قیمت‌های ارز و سکه تابلوی صرافان

نوع ارز

خرید (تومان)

فروش (تومان)

دلارآمریکا

۲۸۰۰

۲۸۵۰

یورو

۳۶۰۰

۳۶۵۰

پوند

۴۵۰۰

۴۵۹۰

درهم

۷۵۰

۷۶۵

دلار کانادا

۲۸۰۰

۲۸۹۰

نوع سکه

خرید (تومان)

فروش (تومان)

سکه تمام طرح قدیم

۱٫۱۲۰٫۰۰۰

۱٫۱۷۰٫۰۰۰

سکه تمام طرح جدید

۱٫۱۲۰٫۰۰۰

۱٫۱۷۰٫۰۰۰

نیم سکه

۵۴۰٫۰۰۰

۵۸۰٫۰۰۰

ربع سکه

۲۷۰٫۰۰۰

۲۹۵٫۰۰۰

یک گرمی

۱۴۰٫۰۰۰

۱۷۰٫۰۰۰

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.