صراف استقلالی ها پیدا شد

۳۰م دیماه ،

پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر: مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد ماجرای شکایت رینالدو به کسر امتیاز از استقلال منجر نخواهد شد.

 پس از انتشار یافتن خبر اخطار فیفا به فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال مبنی بر این که درصورت پرداخت نشدن طلب رینالدو شش امتیاز از استقلال کسر خواهد شد، مسئولان استقلال اعلام کردند طلب این بازیکن پرویی را پرداخت کرده اند، اما صرافی که مسئولیت انتقال این مبلغ را بر عهده داشته، کوتاهی کرده و اکنون نیز متواری است.

بعد از این اظهارات، گروهی از صرافان به فتح الله زاده اعتراض کرده و تاکید کردند که هیچ صرافی مجازی چنین کاری نکرده است.

فتح‌الله‌زاده دراین باره گفت: من حرفی از ارسال این پول توسط صراف مجوز دار نزدم. در همین چهارراه استانبول کسانی می باشند که کارهای صرافان را انجام می‌دهند اما مجوز کار ندارند.

وی که در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرده بود، افزود: یک مرتبه این مبلغ ارسال شده اما فیفا ایراد گرفت که باید به اسم فدراسیون باشد نه رینالدو. بعد هم آن شخص ناپدید شد و ۲ ماه بود که از او پول خبری نبود.

البته شنبه از طریق یکی از دوستان به ما پیغام داد که پول استقلال را نخورده و در آینده نزدیک می‌دهد. او گفته پول‌های ارسالی یا بلوکه شده یا نیست، که اگر این طور باشد پول‌های خودش هم رفته روی هوا.

مدیرعامل استقلال دربارهٔ گلایه های دبیرکل کانون صرافان نیز گفت: ما به ایشان نامه زدیم و به خاطر کمک هایی که کرده بود تشکر کردیم، اما بعد یکی از خبرنگاران حرف های دیگری به ایشان زده و سبب دلخوری شده است.

فتح الله زاده اضافه کرد: ما الان تحریم ارزی هستیم و امیدوارم این پول بلوکه شده یا برگردانده شده و یا این بازیکن پول را از طریق فیفا دریافت کند. قطعا ما پول باشگاه را از آن آدم می‌گیریم زیرا در کشورمان قانون وجود دارد.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.