صعود استقلال به یک هشتم جام حذفی با گل مهرداد اولادی

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – استقلال با گل مهرداد اولادی، کاسپین قزوین را در جام حذفی شکست داد.

به گزارش ممتاز؛ استقلال تهران در مرحله یک شانزدهم جام حذفی میزبان کاسپین قزوین بود. در این مسابقه استقلالی‌ها برخلاف چیزی که تصور می‌شد تنها یک گل به حریف زدند. در حالی که کاسپین تیم ناشناخته‌ای بود و نسبت به استقلال در جایگاه بسیار پایین‌تری در فوتبال ایران قرار دارد، تیم تهرانی نتوانست بیشتر از یک گل به این تیم بزند. اندک هواداران استقلال که به ورزشگاه آزادی رفته بودند توقع داشتند تیمشان این مسابقه را با تفاضل چند گل ببرد اما گل دقیقه ۴۱ مهرداد اولادی تک گل این دیدار بود.
البته امیر قلعه‌نویی هم تیمش را با ترکیبی متفاوت به زمین فرستاده بود و چند بازیکن جوان را در ترکیب ۱۱ نفره استقلال قرار داد. استقلال این مسابقه را با ترکیب حسین حسینی، حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، جواد نکونام، پژمان نوری، آندرانیک تیموریان، هاشم بیک‌زاده، بوبکر کبه، مجید غلام‌نژاد،‌ ایمان باصفا و محمد قاضی آغاز کرد اما بوبکر کبه بازیکن بورکینافاسویی استقلال در دقیقه سوم آسیب دید و زمین را ترک کرد تا مهرداد اولادی به جای او وارد زمین شود.
اولادی که در صورت مصدوم نشدن کبه شانس کمی برای حضور در زمین در نیمه اول داشت، در همین نیمه روی ارسال هاشم بیک‌زاده گل برتری آبی‌پوشان تهرانی را به ثمر رساند تا ثابت کند نیمکت‌نشینی‌اش به سود استقلال نیست. در نیمه دوم انتظار می‌رفت استقلالی‌ها بازی بهتری انجام دهند و تفاضل گل خود با کاسپین را بیشتر کنند اما نه تنها این اتفاق رخ نداد، بلکه این احتمال وجود داشت که کاسپین دروازه آن ها را باز کند. بازیکنان کاسپین در دقایق پایانی مسابقه دو موقعیت خوب روی دروازه استقلال داشتند که نتوانستند از آن‌ها استفاده کنند. البته استقلال هم یک گل در نیمه دوم زد که داور آن را قبول نکرد.
استقلال با این برد به مرحله یک هشتم جام حذفی صعود کرد.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.