صعود ایران با شکست یمن

جام جم آنلاین: تیم فوتبال نوجوانان کشورمان با برتری پرگل برابر یمن در دومین دیدارش در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، به مرحله حذفی این رقابت‌ها صعود کرد.

سومین دیدار از روز سوم پانزدهمین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا از ساعت ۱۷ امروز دوشنبه در ورزشگاه دستگردی تهران آغاز شد که طی آن تیم ایران با برتری ۴ بر یک برابر یمن صعود خود به مرحله بعدی این مسابقات را قطعی کرد.

در این بازی که با قضاوت “ماساکی توما” از ژاپن برگزار شد، ابتدا “محمد الداهی” در دقیقه سه دروازه ایران را باز کرد اما با تعویض‌های خوب علی دوستی‌مهر، نوجوانان ایران در نیمه دوم متحول شده و موفق شدند شکست یک بر صفر را با پیروزی ۴ بر یک عوض کنند.

علی ریگی (۵۳)، سعید عزت‌اللهی (۶۲)، ساسان جعفری (۶۵) و رضا کرملاچعب (۸۱) برای تیم ایران گل زدند که عزت‌اللهی و جعفری گل‌های خود را روی ضربات زیبای ایستگاهی به ثمر رساندند. ضمن اینکه سیدمجید حسینی در دقیقه ۶۸ و  سعید عزت‌اللهی در دقیقه ۷۰ دوبار تیر دروازه یمن را به لرزه در آوردند.

“علوی فدق”، بازیکن تیم یمن در دقیقه ۴۵ از زمین مسابقه اخراج شد و “بلال حیدر” و “منزه الشهامی” از تیم یمن و ساسان جعفری و امیر محمد مظلوم از تیم ایران هم بازیکنان اخطاری این بازی بودند.

برپایه این گزارش، در این مسابقه دانیال کاظم‌نیا، ساسان جعفری، سیدمجید حسینی (کاپیتان)، سعید عزت‌اللهی، عرفان وجدانی (کمیل حق‌زاده – ۴۶)، محمدرضا بازاج، امیرمحمد مظلوم، علی ریگی (رضا کرملاچعب – ۷۱)، مجتبی مقتدایی (صادق محرمی – ۴۶)، میلاد داعی و علی هزامی ترکیب تیم ایران در این بازی را تشکیل می‌دادند.

با این پیروزی شاگردان دوستی‌مهر ۶ امتیازی شده و صدر جدول گروه A را از آن خود کردند. تیم‎‌های کویت با ۴ امتیاز، یمن با یک امتیاز و لائوس بدون امتیاز در رده‌های بعدی جدول این گروه قرار گرفته‌اند. با پیروزی تیم ایران حذف تیم لائوس از دور مسابقات قطعی شد.

روز چهارم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان امشب با برگزاری دیدار تیم‌های استرالیا و عمان از گروه B به پایان می‌رسد. (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.