صعود بی دردسر برنده ها یا بازگشت بازنده ها

۱۰م اسفند ،

بازی های سوم و چهارم نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال ۱۱ و ۱۲ اسفند در اصفهان و گرگان برگزار می گردد مهرام و پتروشیمی با تنها یک برد دیگر به فینال می رسند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم های مهرام تهران و پتروشیمی بندر امام با دو برد در بازی های اول نیمه نهایی، برای صعود به فینال تنها به یک برد دیگر نیاز دارند که یا باید این برد را در ۲ بازی، از حریف به دست بیاورند و یا بازی پنجم تعیین کننده صعود باشد از طرفی بازنده های بازی اول کاملاً برای میزبانی حریفان در بازی های سوم و چهارم آماده اند.

بازیکنان ماهان قول بازگشت در بازی های خانگی درا پیش از ترک تهران و در داخل سالن می دادند به خصوص با توجه به سوابق تیم همشهری ماهان یعنی ذوب آهن که امسال در لیگ حضور ندارد اما در مراحل نیمه نهایی یا فینال سابقه کشاندن نتیجه به بازی پنجم و کسب ۲ برد پیاپی بعد از ۲ باخت اول را داشتند.

تیم گرگان هم امید بسیاری به فشار تماشاگران خوبی در خانه داشته و تنها امیدواری این تیم به کسب پیروزی در بازی های خانگی بود گرگانی ها در دو بازی اول شکست های سنگینی را مقابل پتروشیمی تحمل کردند.

دیدارهای سوم نیمه نهایی فردا ۱۱ اسفند برگزار می شوند و در صورت پیروزی هر کدام از مزیبانان بازی چهارم روز شنبه ۱۲ اسفند انجام خواهد شد، زمان بازی احتمالی پنجم هنوز به طور دقیق مشخص نیست./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.