صعود ستاره ایرانی به صدر جدول گل‌زنان پرتغال + ویدیو

پورتو در هفته سی و سوم لیگ برتر پرتغال مقابل فامالیسائو با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید تا همچنان امیدهایش برای قهرمانی در این رقابت‌ها را زنده نگه دارد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از ایسنا، پورتو شنبه شب در چارچوب هفته سی و سوم لیگ برتر پرتغال در دیداری خارج از خانه به مصاف فامالیسائو رفت که این دیدار در نهایت با پیروزی ۴ بر ۲ پورتو به پایان رسید.

مهدی طارمی در این دیدار پورتو را با گل‌زنی در دقایق ۷ (پنالتی) و ۱۰ پیش انداخت اما در ادامه جیمی در قیقه ۳۳ و کلومباتو در دقیقه ۴۴ (پنالتی) بازی را به تساوی کشاندند. با این حال موتور گل‌زنی طارمی در نیمه دوم دوباره روشن شد و با گل‌هایش در دقیقه ۶۷ (پنالتی) و ۷۵ (پنالتی) پیروزی را برای پورتو به ارمغان آورد.

طارمی که پیش از این با ۱۷ گل در رده دوم جدول گل‌زنان لیگ برتر پرتغال قرار داشت، ۲۱ گله شد تا با سه گل فاصله نسبت به گونچالو راموس، مهاجم بنفیکا در صدر جدول گل‌زنان بایستد و تا حد زیادی آقای گلی‌اش در لیگ برتر پرتغال را قطعی کند. طارمی در دیدار مقابل فامالیسائو ۹۰ دقیقه بازی کرد و در این دقیقه جای خودش را به ورون داد. او همچنین یک کارت زرد از داور بازی دریافت کرد.

با این نتیجه پورتو ۸۲ امتیازی شد و فعلا با یک بازی بیشتر نسبت به بنفیکا، به فاصله یک امتیازی این تیم صدرنشین رسید تا کورس قهرمانی به هفته پایانی کشیده شود. بنفیکا امروز (یکشنبه) در هفته سی و سوم لیگ برتر پرتغال مهمان اسپورتینگ لیسبون است که دیدار سختی به حساب می‌آید. فامالیسائو هم با ۴۳ امتیاز در رده هشتم ایستاد.

ویدیوی گل‌های این دیدار را در ادامه مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.