صعود سکه آتی آبان به ۸۸۴۰۰۰ تومان/ انتظارات از قیمت سکه در ماه های آینده (چهارشنبه)+جدول و نمودار

بازار آتی سکه چهارشنبه را با نزول نرخ ها آغاز کرد، اما در ادامه با توجه به افزایش قیمت سکه نقدی، با صعود نرخ ها به کار خود ادامه می دهد. در حالی که قیمت سکه در بازار نقدی برابر ۷۴۵۰۰۰ تومان است، فعالان بازار انتظار دارند قیمت سکه تا پایان مرداد به ۷۵۸۵۰۰ تومان، تا پایان شهریور به ۸۰۴۰۰۰ تومان، تا پایان مهرماه به ۸۴۲۵۰۰ تومان و در نهایت تا پایان آبان به ۸۸۴۰۰۰ تومان برسد.

چهارشنبه ۱۱ مرداد، ساعت ۱۲:۳۰:

به گزراش اقتصادآنلاین، بازار آتی سکه چهارشنبه را با نزول نرخ ها آغاز کرد، اما در ادامه با توجه به افزایش قیمت سکه نقدی، با صعود نرخ ها به کار خود ادامه می دهد. در حالی که قیمت سکه در بازار نقدی برابر ۷۴۵۰۰۰ تومان است، انتظارات فعالان بازار از قیمت سکه و بازدهی آن در ماه های آتی که در قیمت سکه آتی در سررسیدهای ماه های آینده انعکاس یافته، به این شرح است: 

قیمت (آخرین معامله) سکه آتی سررسید مرداد برابر ۷۵۸۵۰۰ تومان، قیمت سکه آتی سررسید شهریور برابر ۸۰۴۰۰۰ تومان، قیمت سکه آتی سررسید مهرماه برابر ۸۴۲۵۰۰ تومان و در نهایت قیمت سکه آتی آبان برابر ۸۸۴۰۰۰ تومان است.

به این ترتیب می توان دریافت که بازدهی مورد انتظار نگه داری سکه با توجه به قیمت ها در بازار آتی سکه، تا پایان مرداد ۱٫۸ درصد، تا پایان شهریور ۷٫۹ درصد، تا پایان مهرماه ۱۳٫۱ درصد و تا پایان آبان ۱۸٫۷ درصد است.     

به این ترتیب فعالان بازار انتظار دارند قیمت سکه تا پایان مرداد به  ۷۵۸۵۰۰ تومان، تا پایان شهریور به ۸۰۴۰۰۰ تومان، تا پایان مهرماه به ۸۴۲۵۰۰ تومان و در نهایت تا پایان آبان به ۸۸۴۰۰۰ تومان برسد.
 

 بازار آتی سکه: انتظارات فعالان بازار از قیمت سکه در ماه های آینده
بازار آتی سکه، چهارشنبه، ساعت ۱۲:۳۰
نوع سکه تومان تغییرات روزانه تغییرات هفتگی تغییرات ماهانه انتظار بازدهی تا سررسید
نقد ۷۴۵,۰۰۰ ۵,۰۰۰ ۲۷,۰۰۰ ۲,۰۰۰  
    ۰٫۶۷% ۳٫۷۶% ۰٫۲۷%  
آتی مرداد ۷۵۸,۵۰۰ ۴,۵۰۰ ۱۹,۵۰۰ -۴۸,۶۰۰ ۱۳۵,۰۰۰
    ۰٫۵۹% ۲٫۶۴% -۶٫۰۲% ۱٫۸۱%
آتی شهریور ۸۰۴,۰۰۰ ۶,۰۰۰ ۲۱,۰۰۰ -۵۵,۴۰۰ ۵۹۰,۰۰۰
    ۰٫۷۵% ۲٫۶۸% -۶٫۴۵% ۷٫۹۲%
آتی مهر ۸۴۲,۵۰۰ ۹,۰۰۰ ۲۳,۰۰۰ -۵۹,۰۰۰ ۹۷۵,۰۰۰
    ۱٫۰۷% ۲٫۸۱% -۶٫۵۴% ۱۳٫۰۹%
آتی آبان ۸۸۴,۰۰۰ ۵,۱۰۰ ۲۵,۷۰۰ ۱,۳۹۰,۰۰۰
    ۰٫۵۸% ۲٫۹۹% ۱۸٫۶۶%
توجه: تغیرات نسبت به قیمت آخرین معامله و نه قیمت تسویه محاسبه شده است.       

سه شنبه ۱۰ مرداد، ساعت ۱۹:

به گزراش اقتصادآنلاین، بازار آتی سکه سه شنبه را با نزول نرخ ها آغاز کرد، اما در ادامه با توجه به افزایش قیمت سکه نقدی، با صعود نرخ ها به کار خود خاتمه داد. در حالی که قیمت سکه در بازار نقدی برابر ۷۴۰۰۰۰ تومان است، انتظارات فعالان بازار از قیمت سکه و بازدهی آن در ماه های آتی که در قیمت سکه آتی در سررسیدهای ماه های آینده انعکاس یافته، به این شرح است: 

قیمت (آخرین معامله) سکه آتی سررسید مرداد برابر ۷۵۴۰۰۰ تومان، قیمت سکه آتی سررسید شهریور برابر ۷۹۸۰۰۰ تومان، قیمت سکه آتی سررسید مهرماه برابر ۸۳۳۵۰۰ تومان و در نهایت قیمت سکه آتی آبان برابر ۸۷۸۹۰۰ تومان است.

به این ترتیب می توان دریافت که بازدهی مورد انتظار نگه داری سکه با توجه به قیمت ها در بازار آتی سکه، تا پایان مرداد ۱٫۹ درصد، تا پایان شهریور ۷٫۸ درصد، تا پایان مهرماه ۱۲٫۶ درصد و تا پایان آبان ۱۸٫۸ درصد است.     

به این ترتیب فعالان بازار انتظار دارند قیمت سکه تا پایان مرداد به  ۷۵۴۰۰۰ تومان، تا پایان شهریور به ۷۹۸۰۰۰ تومان، تا پایان مهرماه به ۸۳۳۵۰۰ تومان و در نهایت تا پایان آبان به ۸۷۸۹۰۰ تومان برسد.
 

 بازار آتی سکه: انتظارات فعالان بازار از قیمت سکه در ماه های آینده
بازار آتی سکه، سه شنبه، ساعت ۱۹
نوع سکه تومان تغییرات روزانه تغییرات هفتگی تغییرات ماهانه انتظار بازدهی تا سررسید
نقد ۷۴۰,۰۰۰ ۵,۰۰۰ ۲۹,۰۰۰ -۲۳,۰۰۰  
    ۰٫۶۸% ۴٫۰۸% -۳٫۰۱%  
آتی مرداد ۷۵۴,۰۰۰ ۵,۵۰۰ ۲۸,۹۰۰ -۹۲,۹۰۰ ۱۴۰,۰۰۰
    ۰٫۷۳% ۳٫۹۹% -۱۰٫۹۷% ۱٫۸۹%
آتی شهریور ۷۹۸,۰۰۰ ۹,۰۰۰ ۳۰,۲۰۰ -۹۰,۰۰۰ ۵۸۰,۰۰۰
    ۱٫۱۳% ۳٫۹۳% -۱۰٫۱۴% ۷٫۸۴%
آتی مهر ۸۳۳,۵۰۰ ۵,۵۰۰ ۲۵,۵۰۰ -۹۶,۵۰۰ ۹۳۵,۰۰۰
    ۰٫۶۶% ۳٫۱۶% -۱۰٫۳۸% ۱۲٫۶۴%
آتی آبان ۸۷۸,۹۰۰ ۷,۹۰۰ ۳۴,۰۰۰ ۱,۳۸۹,۰۰۰
    ۰٫۹۰% ۴٫۰۲% ۱۸٫۷۷%
توجه: تغیرات نسبت به قیمت آخرین معامله و نه قیمت تسویه محاسبه شده است.       


پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.