صعود پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس به یک‌چهارم نهایی

۱۶م اسفند ،

از دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۱۵ دو بازی به طور همزمان برگزار شد.

به گزارش فارس ، در یکی از بازی‌های حساس شاگردان کارلو آنچلوتی در تیم پاری سن ژرمن در ورزشگاه پارک دِ پرنس میزبان والنسیایی بودند که در دور رفت در خانه مقابل آنها تن به شکست ۲ بر یک داده بود.

در این بازی زلاتان ایبراهیمووییچ به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی رفت دو تیم غایب بزرگ لقب گرفته بود و دیوید بکام نیز از روی نیمکت ذخیره‌ها بازی را دنبال می‌کرد. نیمه اول این بازی با نتیجه بدون گل مساوی پایان یافت.

در نیمه دوم این والنسیا بود که توسط جوناس در دقیقه ۵۵ به گل رسید تا حساسیت بازی با توجه به نتیجه بازی رفت دوچندان شود.

در دقیقه ۶۶ لاوتزی گل خورده پاریسی‌ها را جبران کرد تا بازی با تساوی یک بر یک دنبال شود. در نهایت نیز این بازی با همین نتیجه پایان یافت تا پاری سن ژرمن در مجموع دو بازی ۳ بر ۲ پیروز شود و به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

در بازی دیگر نیز یوونتوس در تورین میزبان سلتیگ گلاسکو بود. سلتیک نیز در بازی رفت در خانه تن به شکست سنگین ۳ بر صفر داده بود و با امیدی ناچیز پا به این میدان گذاشته بود.

نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود یوونتوس به پایان رسید. گل یوونتوس را ماتری در دقیقه ۲۴ به ثمر رساند.

صحنه گل اول یوونتوس توسط ماتری

در نیمه دوم نیز یوونتوس توسط کواگلیارلا در دقیقه ۶۵ به گل رسید تا بازی را ۲ بر صفر کند و در مجموع یووه ۵ بر صفر از سلتیک پیش افتد.

در نهایت نیز بازی با همین نتیجه پایان یافت تا یوونتوس در مجموع دو بازی رفت و برگشت ۵ بر صفر پیروز شده و به یک چهارم نهایی صعود کند.

به این ترتیب تیم‌های یوونتوس و پاری سن ژرمن به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند و به جمع رئال مادرید و دورتموند پیوستند که در شب اول موفق به حذف حریفان و صعود به این مرحله شده بودند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.