صعود پرگل بارسلونای ژاوی با شکست ناپولی

بارسلونا با گل باران ناپولی راهی دور بعدی لیگ اروپا شد.

صعود پرگل بارسلونای ژاوی با شکست ناپولی

به گزارش ممتاز نیوز، بارسلونا با ارائه یک نمایش برتر ناپولی را شکست داد و به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید.

بارسلونا که در دیدار رفت در نیوکمپ برابر حریفش یک بر یک مساوی کرده بود در ایتالیا با برد پرگل ۴ بر ۲ صعودی شیرین به جمع هشت تیم برتر داشت.

در ابتدای بازی دو تیم با نمایش شعار نه به جنگ به حمله روسیه به اوکراین واکنش نشان دادند.

نمایش درخشان تیم ژاوی هواداران بارسلونا را به آینده این تیم امیدوارتر کرد.

  • ناپولی ۰-۱ بارسلونا؛ جوردی آلبا (۸): کرنر فاجعه بار اینسینیه روی حرکت اوبامیانگ به یک ضدحمله برای بارسا تبدیل شد. آداما ترائوره حرکت را با سرعت بالا ادامه داد و آلبا را صاحب توپ کرد. مدافع پیش تاخته بارسا در مصاف تک به تک گلزنی کرد.
  • ناپولی ۰-۲ بارسلونا؛ فرنکی دی یونگ (۱۳): شوت تماشایی دی یونگ از پشت محوطه جریمه در میان بهت و حیرت مرت به طور دروازه ناپولی چسبید.
  • ناپولی ۱-۲ بارسلونا؛ لورنتزو اینسینیه (۲۳): برخورد تراشتگن با اوسیمن پنالتی تشخیص داده شد. اینسینیه این تو را وارد دروازه بارسلونا کرد.
  • ناپولی ۱-۳ بارسلونا؛ جرارد پیکه (۴۵): در شلوغی محوطه جریمه، توپ به پیکه رسید، این مدافع با کنترل و ضربه ای در سطح یک مهاجم کلاس جهانی، گلزنی کرد.
  • ناپولی ۱-۴ بارسلونا؛ پیر امریک اوبامیانگ (۵۹): آدما ترائوره از سمت راست حمله کرد، پاس کاتبک او قرار بود به دی یونگ برسد اما این بازیکن از روی توپ پرید تا اوبامیانگ بدون مزاحم و با ضربه ای زیبا، گلزنی کند.
  • ناپولی ۲-۴ بارسلونا؛ پولتانو (۸۷): پولتانو که در نیمه دوم راهی زمین شده بود با یک حرکت در عرض و شوت زمینی از داخل محوطه جریمه توپ را در حالی که ترشتگن هیچ واکنشی نشان نداده بود وارد دروازه کرد

در سایر بازی ها، سویا، آتالانتا، لایپزیک، رئال بتیس، گلاسکو رنجرز، پورتو صعود کردند و بازی شریف مولداوی و براگا به وقت اضافه کشیده شد.

انتهای پیام/

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.