صفارهرندی رئیس شورای نظارت بر سازمان صداوسیما شد

در جلسه ۵۰۰ شورای نظارت بر سازمان صداوسیما، با رای اعضای شورا محمدحسین صفار هرندی به عنوان رئیس و محمدجواد لاریجانی به عنوان نایب رئیس شورا انتخاب شدند.

صفارهرندی رئیس شورای نظارت بر سازمان صداوسیما شد

به گزارش ممتاز نیوز، در جلسه ۵۰۰ روز دوشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۰ که با حضور نمایندگان قوای سه گانه در محل دبیرخانه شورای نظارت برگزار شد، رئیس و نایب رئیس شورا از سوی اعضا انتخاب شدند.

در این جلسه ضمن معارفه حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق و محمدحسین صفار هرندی و محمد مهدی اسماعیلی که اخیرا به احکام روسای قوه قضائیه و مجریه به عنوان نمایندگان جدید این قوا در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما انتخاب شدند، انتخابات هیات رئیسه شورا با حضور تمامی اعضا برگزار شد.

در این جلسه محمدحسین صفار هرندی به عنوان رئیس و محمدجواد لاریجانی به عنوان نایب رئیس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما انتخاب شدند.

محمدجواد لاریجانی و حجت الاسلام محمد مصدق به عنوان نمایندگان قوه قضائیه، محمدحسین صفار هرندی و محمدمهدی اسماعیلی به عنوان نمایندگان قوه مجریه و بیژن نوباوه وطن و سید احسان قاضی زاده هاشمی به عنوان نمایندگان قوه مقننه، اعضای شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما را تشکیل می دهند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.