صفار هرندی: بصیرت و ولایت‌مداری مردم رمز خنثی کردن تمام توطئه‌هاست

۱۲ام بهمن ،

205-4.jpg

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که «امام جامعه در نقطه‌ای است که کسی نباید خود را در کنار ایشان قرار دهد» گفت: بعضی فکر می‌کنند در ردیف امام جامعه می باشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) صفار هرندی در سخنرانی روز پنجشنبه خود در قطعه شهدای بهشت‌زهرا(س) با بیان این‌که «همه اشخاص در طول امام جامعه معنا پیدا می‌کنند» اظهار کرد: بعضی چون فکر می‌کنند با اقبال مواجه می باشند خود را گم و سعی می‌کنند خود را در ردیف امام جامعه قرار دهند.

وی با بیان این‌که «بصیرت و ولایت‌مداری مردم رمز خنثی کردن تمام توطئه‌ها بوده است» گفت: تظاهرات عاشورای ۵۷ به لحاظ تشخیص درست مردم برای به صحنه آمدن بسیار شبیه اتفاق ۹ دی ۸۸ بود.

وی هم‌چنین با بیان این‌که «وحدت وقتی ارزش دارد که حول اسلام باشد» اظهار کرد: در اول انقلاب گروه‌های مارکسیستی و فدایی مردم را دعوت به وحدت می‌کردند اما وحدت آن‌ها حول محور اسلام نبود.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با اشاره به این‌که «امام(ره) رمز پیروزی انقلاب را با هم بودن مردم و همچنین با هم در خدمت اسلام بودن می‌دانست» یادآور شد: وحدت ما در انقلاب و جنگ سبب پیروزی ملت ایران شد.

وی همچنین با بیان این‌که «امروز رهبر معظم انقلاب نماینده اسلام ناب محمدی است» خاطرنشان کرد: وحدتی که حول محور ولایت فقیه باشد، ارزشمند است.

وی با بیان این‌که «حضور ما در محل جلوس امام خمینی (ره) در بهشت زهرا (س) در سال ۵۷ امر تشریفاتی نیست» اظهار کرد: حضور ما وسیله‌ای برای ماندگاری پیام امام خمینی (ره) است. اسلام و تشیع، به وسیله همین تذکرها و یادآوری‌ها پابرجا مانده است.

صفارهرندی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که «آیت‌الله طالقانی یک فردی بودند که سابقه طولانی در مبارزه داشتند» اظهار کرد: در اول انقلاب بعضی از جریان‌های منافق سعی داشتند با تظاهر به حمایت از ایشان محور وحدت که امام خمینی(ره) بودند را تضعیف کنند، اما این مرد بزرگوار، فرمود من هرگاه احساس می‌کنم که به روحیه احتیاج دارم به سراغ امام خمینی در قم می‌روم و از ایشان الهام می‌گیرم.

وی افزود: بعد از رحلت امام و هنگامی که مقام معظم رهبری رهبر جامعه شدند، غرب فتنه‌ای را در پیش گرفت و سعی کرد با معرفی اشخاص دیگری به عنوان رهبر سیاسی انقلاب را تجزیه کند.

وی با بیان این‌که «دشمن در اول انقلاب درصدد بود حاکمیت دوباره‌ای را دامن بزند» تصریح کرد: اما نیروهای حزب‌اللهی هوشیاری خود را نشان دادند و گفتند که ما می‌فهمیم ارجاع جامعه به چند جا، توطئه دشمن است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که «راهپیمایی ۲۲ بهمن به معنای بیعت تازه با آرمان‌های امام (ره) است» تصریح کرد: امروزه کسانی مدعی‌اند که دوران امام خمینی (ره) و حمایت از نظام دینی تمام شده است. ما برای این‌که در دهان آنها بزنیم، در ۲۲ بهمن حضور می‌یابیم.

وی با روایت خاطره‌ای از بازرگان گفت: بازرگان در مسجد قبا سخنرانی داشت. وی پس از این‌که نام امام خمینی(ره) را آورد، مردم صلوات فرستادند. بازرگان در مقابل گفت من گله می‌کنم که چرا پس از بردن نام فرزند غیرمعصوم پیامبر(ص)، شما صلوات می‌فرستید؟ اما مردم پس از این‌که بازرگان نام امام خمینی (ره) را آورد، سه بار صلوات فرستادند.

وی با بیان این‌که «مردم بصیرت خود را نشان داده‌اند» اظهار کرد: این انقلاب در میان ملتی شکل گرفت که اهل ولایت و بصیرت می باشند و با ولایت مداری و بصیرت خود، انقلاب را به جهانیان شناسانده‌اند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.