صفار هرندی: غافگیری سال ۸۸ تکرار نمی‌شود

۲۳اردیبهشت،

112[1].jpg

صفار هرندی: پشتیبانی از نظام دست دشمنان را از تعرض به خاک ایران کوتاه می‌کند/غافگیری سال ۸۸ تکرار نمی شود

مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه، با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: انتخابات پیش رو تاثیر بسزایی در تعیین جایگاه کشورمان در ساحت سیاسی بین‌المللی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مرکزی، محمدحسین صفار هرندی در جمع دانشجویان اراک اظهار کرد: دشمنان نظام بعد از اتفاقات سال ۸۸ و با طراحی تحریم‌های عظیم به دنبال پراکنده کردن پشتوانه مردمی نظام بودند. همچنین دشمن در پی ایجاد نزاع بین مقامات و مسئولان در نحوه اداره کشور بود و با این اقدامات هدفی جز به تصویر کشیدن چهره نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان نظامی که فاقد پشتیبانی مردمی است نداشت.

وی در ادامه گفت: ملت ایران با وجود سختی‌های موجود و با وجود تحمیل تحریم‌های اقتصادی از سوی غرب دست از حمایت انقلاب اسلامی نکشید و شاهد این موضوع، مشارکت بالای ۶۰ درصدی مردم در انتخابات مجلس نهم است.

وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی غنای فرهنگی، تمدنی و دستاوردهای عظیم علمی را پشتوانه ملتی عنوان کرد که با مشارکت در ساز و کار قانونی نظام و حضور در انتخابات دست مهاجمان را از کشور کوتاه و با رأی خود نظام اسلامی را تقویت ‌می‌کنند.

صفار هرندی دربارهٔ حضور پرشور ملت ایران در انتخابات نیز گفت: حضور در انتخابات به معنای این است که انتخاب بعدی این نظام نیز همچون قبل از داخل صورت می‌گیرد و کسی نمی‌تواند از خارج برای این نظام تعیین تکلیف و طراحی کند.

وی در ادامه دربارهٔ یکی از پرسش‌های دانشجویان در مورد حضور هاشمی رفسنجانی و رحیم مشایی در صحنه انتخابات در لحظه‌های آخر، اظهار کرد: در همه جای دنیا عناصر دارای تجربه‌های بزرگ را در شوراهای مشورتی بکار می‌گیرند، چیزی شبیه به مجمع تشخیص مصلحت نظام داخل کشور ما که در اینجا حضور اشخاص دارای تجربه و سن بالا کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی دربارهٔ حضور مشایی نیز ابراز عقیده کرد: حضور فردی با مشخصات وی، فاقد تجربیاتی از جنس تجربیات ضروری برای ریاست یک قوه است.

صفار هرندی در پایان در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان دربارهٔ حوادث سال ۸۸ و احتمال تکرار آن در این انتخابات پاسخ داد: با وجود فزونی دشمنی علیه نظام، به سبب موفقیت‌های بالا در منطقه، تدبیر نظام برای جلوگیری از آشوب بسیار عالی است و غافگیری سال ۸۸ تکرار نمی‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.