صفا هادی: جو هواداران تراکتور فوق العاده است

هافبک عراقی تراکتور، با بیان اینکه، ابتدای حضورم در لیگ ایران سخت گذشته، گفت: اکنون از جو فوق‌العاده هواداران تراکتور و حمایت‌ آن‌ها لذت می‌برم.

صفا هادی: جو هواداران تراکتور فوق العاده است

به گزارش ممتاز نیوز، صفا هادی، در گفت‌وگو با سایت winwin عراق، اظهار کرد: مطمئناً حضور در ایران یک چالش بسیار مهم برای من بود که باعث پیشرفتم از لحاظ فنی خواهد شد و به‌نظرم در آسیا لیگ ایران یکی از لیگ‌های معتبر و سطح بالا محسوب می‌شود.

هادی در رابطه با دلیل انتخاب تراکتور،‌ اذعان کرد: از میان پیشنهاداتم، تراکتور را انتخاب کردم؛ چراکه باشگاه بزرگی در ایران و آسیا است، از ابتدای حضورم در لیگ و آشنا شدن با فضای تیم روزهای دشواری را سپری کردم و این موضوع برای تمام بازیکنان عراقی که به لیگ ایران می‌آیند، اجتناب‌ناپذیر است و روزهای اول سخت می‌گذرد، ولی خدا را شکر توانستم خیلی سریع با فضای‌ تیم آشنا بشوم.

هافبک عراقی تراکتور در رابطه با شرایط این تیم مطرح کرد: تا پایان لیگ پنج‌بازی درپیش‌رو داریم و اکنون در جایگاه پنجم جدول هستیم و به‌نظرم هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و ما بازیکنان و باشگاه تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیریم تا موفق به کسب سهمیه لیگ‌قهرمانان آسیا شویم.

صفا هادی راجع به ارتباط خوبش با هواداران تراکتور افزود: هواداران عراقی خوب می‌دانند که من همیشه رابطه خوبی با آن‌ها برقرار کرده‌ام، اما در اوایل حضورم در ایران، حمایت هواداران برایم غیرقابل‌باور بود و با مرور زمان و کسب نتایج خوب توسط تیم، این حمایت‌ها افزایش یافت و این موضوع برای من در این شهر بی‌نظیر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که بتوانم هرآن‌چه در توانم هست برای این باشگاه و هوادارانش انجام دهم و از نام خودم و کشورم نیز دفاع کنم.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.