صمد نیکخواه بهرامی: ۹۰ درصد قهرمان آسیا می شویم/امکانات نداریم،آمریکا و اسپانیا به ایران نمی آیند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > بسکتبال – کاپیتان بسکتبال ایران می گوید که آنها توانایی شکست دادن هر تیمی را در جام ملت های آسیا دارند.

به گزارش ممتاز؛کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران در کنفرانس خبری قبل از اعزام تیم به فیلیپین گفت:«ما خوب کار کرده ایم و تمرینات خوبی را هم پشت سر گذاشته ایم.همه آماده هستیم تا بتوانیم مقابل حریفان نتایج خوبی بگیریم.»
او این را گفت و در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید جریان خبر حاشیه‌ای دربارهٔ تیم ملی در جام ویلیام جونز چه بود؟این واکنش را نشان داد:«دروغ بود.بروید از منبع بپرسید که این خبر را از کجا آورده.چند بار هم به خاطر آن خبر عذر خواهی کردند اما واقعا نمی دانم آن خبر از کجا آمد.»
نیکخواه با اشاره به اینکه سه تیم در این مسابقات جواز حضور در جام جهانی را کسب خواهند کرد ادامه داد:«همه تیم ها با انگیزه در این مسابقات حاضر می شوند.همه دوست دارند جهانی شوند.حتی خود فیلیپین که میزبان است.به نظر من آن‌ها بابر نامه می باشند و می‌توانند حریفی سرسخت برای ما باشند. کره‌جنوبی در قبل بی‌انگیزه کار می‌کرد اما در جام ویلیام جونز نشان داد که تغییر کرده است. آن‌ها فوق‌العاده بودند و با سرعت بالایی که دارند تیمی خطرناک محسوب می‌شوند. چین نیز حریف سنتی ایران است و بازیکنان و تدارک بسیار خوبی در اختیار دارد. با این حال نباید از اردن و قطر نیز غافل شویم. معتقدم برای موفقیت باید به همه تیم‌ها فکر کنیم و برنامه داشته باشیم.»
کاپیتان ایران می گوید که ایران پتانسیل بردن همه تیم ها را دارد به شرطی که اتفاق خاصی نیفتد:«ما پتانسیل بردن همه تیم‌ها را داریم. اگر همان طور که سرمربی تیم ملی گفت اتفاق غیر قابل پیش‌بینی نیفتد، همه تیم‌ها را شکست می‌دهیم و قهرمان می‌شویم. با این حال باید بدانیم که یک قهرمان شرایط منحصر به فردی دارد.ما اردوهای خوبی داشتیم امکانات مناسبی نیز در اختیار تیم ملی بود. مطمئنا اگر امکانات بیشتر می‌شد ما نیز راضی‌تر بودیم اما با توجه به شرایط و امکانات، اردوها خوب برگزار شد. من نیز دوست داشتم بازی تدارکاتی‌مان برابر آمریکا یا اسپانیا برگزار می‌شد اما با امکانات ایران آن‌ها به اینجا نمی‌آیند و از ما نیز دعوت نمی‌کنند که به کشورشان برویم.باید بگویم که همه جوره آماده‌ایم. اردوهای خوبی داشتیم و اگر اتفاق خاصی نیفتد ۹۰ درصد قهرمان جام ملت‌ها هستیم.»

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.