صندوق تامین‌اجتماعی از طریق آزمون استخدام می کند

ثبت نام از متقاضیان شرکت در این آزمون از امروز (یازدهم خرداد ماه) آغاز و تا ۲۱ خرداد سال جاری از طریق سایت رسمی صندوق تامین‌ اجتماعی ادامه دارد.

پایگاه خبری افق:عناوین شغلی، تعدادنیروهای مورد نیاز برای هر رشته شغلی به تفکیک استانی در آزمون استخدامی صندوق تامین اجتماعی اعلام شد.

صندوق تامین اجتماعی در راستای تکمیل کادر مورد نیاز در دو بخش بیمه‌ای و درمانی درخصوص استخدام پیمانی ۵۷۷۷ نفر در این صندوق، عناوین شغلی، تعداد نیروهای مورد نیاز برای هر رشته شغلی و جنسیت را به تفکیک نیروهای موردنیاز در هر استان اعلام کرد.

براساس این گزارش، ثبت نام از متقاضیان شرکت در این آزمون از امروز (یازدهم خرداد ماه) آغاز و تا ۲۱ خرداد سال جاری از طریق سایت رسمی صندوق تامین‌ اجتماعی ادامه دارد.

همچنین آزمون استخدامی، روز پنج شنبه ۲۵ خرداد ماه سال جاری به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون در روزهای ۲۳ و ۲۴ خردادماه از طریق سایت رسمی صندوق تامین‌اجتماعی به آدرس www.tamin.ir و www.sso.ir قابل دریافت است.

از مجموع افراد قابل جذب در این آزمون، سه هزار و ۱۳ نفر اعم از پرستار، بهیار، کمک بهیار و ماما در مراکز درمانی تازه تاسیس تامین اجتماعی و همچنین برای تکمیل کادر بخش‌های تخصصی اضافه شده به بیمارستان‌ها به کار گرفته می‌شوند.

۲۷۶۴ نفر از پذیرفته‌شدگان این آزمون نیز در بخش بیمه‌ای جذب می‌شوند که با توجه به افزایش تعداد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی و پیش‌بینی‌ افزایش بیشتر بیمه‌شدگان در سال جاری با جذب این افراد کمبود نیرو در بخش بیمه‌ای مرتفع می‌شود.

در گروه پزشکی و دندانپزشکی سهم سؤالات اختصاصی ۷۰ درصد و سوالات عمومی ۳۰ درصد و تاکید بر روی تخصص کاربردی و عملی افراد است. در گروه غیرپزشکی نیز سهم سوالات تخصصی ۶۰‌درصد و سهم سوالات عمومی ۴۰ درصد است.

کلیدواژه ها:

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.