صندوق حمایت از کشاورزان تاسیس می‌شود

۰۹اردیبهشت،

رئیس جهاد کشاورزی شهریار گفت: صندوق حمایت از کشاورزان در این شهرستان در شرف تاسیس است که در صورت عملیاتی شدن نقش بسزایی در توسعه هرچه بیشتر کشاورزی این منطقه خواهد داشت.

صالحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، ضمن اشاره به ضرورت تاسیس بیمه بومی در سطح شهرستان شهریار تصریح کرد: از آنجا که صندوق بیمه کشوری در سطح بسیار کلان و گسترده ظهور و بروز پیدا می‌کند، قادر نخواهد بود مسائل جزئی و خرد در سطح شهرستان را پوشش دهد و به تبع این امر سبب کاهش رغبت کشاورزان این منطقه استقبال از بیمه کشوری می‌شود.
وی در ادامه افزود: اما زمانی که کشاورز مسائل جزئی مناسبات فعالیت خود را مورد حمایت صندوق حمایت بومی شهرستان می‌بیند به طور طبیعی به سمت چنین بیمه‌ای سوق پیدا خواهد کرد.
 
صالحی با بیان اینکه صندوق نامبرده تا یکی دو ماه آینده آغاز به کار خواهد کرد اظهار داشت: در حال حاضر فرآیند انتخاب مدیر عامل صندوق طی می شود و در صورت نتیجه رسیدن و جمع بندی نهایی درارتباط با انتصاب مدیر عامل صندوق مذکور ظرف یک ماه فعالیت خود را آغاز می نماید.
 
وی در نهایت تصریح کرد: در این صندوق اقدامات پشتیبانی اعم از بسته های حمایتی و پرداخت وام به فعالان حوزه کشاورزی به صورت متمرکز و گروهی لحاظ خواهد شد./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.