صندوق قرض الحسنه دانشجویی تاسیس شد

سهشنبه ۱۶آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

صندوق قرض الحسنه دانشجویی برای اولین بار توسط جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران تاسیس شد.

به گزارش تفسیری خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران ؛امیرمعتمدی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران افزود:در آستانه بیست و نهمین سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی در جهت ترویج فرهنگ جهادی گام موثری در جهت رشد و توسعه جامعه است.

وی گفت:‌ جهاد دانشگاهی بازوی توانمند علمی، فرهنگی و پژوهشی کشور است و به فرموده مقام معظم رهبر جهاد دانشگاهی فقط یک نهاد نمی باشد  بلکه یک فرهنگ است.

معتمدی در ادامه اظهار نمود:‌ در این سازمان اقدامات علمی و فرهنگی همراه نوآوری با روحیه جهادی در جهتی ارتقاء‌ وضعیت جامعه انجام می‌شود جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران از همان ابتدای تأسیس بر روی برنامه های فرهنگی تاکید داشت و از ایده های نو در این حیطه حمایت می‌کرد.

وی خاطر نشان نمود: از جمله اقدامات ابتکاری جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران برای اولین بار تأسیس دبیر خانه نکو داشت مقام استاد و تقدیر از اساتید پیشکسوت دانشگاه بوده است که از سال ۸۰ تا کنون ۷ دوره همایش نکو داشت استاد را در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار نموده و امروز این طرح به عنوان یک طرح ملی شناخته شده و در همه دانشگاه های کشور برگزار می‌‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه دانشجویی نیز برای اولین بار در جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران تأسیس شد اظهار نمود: اکنون این صندوق با خدمات گسترش خود به دانشجویان وام ازدواج، اشتغال و رایانه اهدا می‌کند، که برای گسترش این خدمات جلساتی جهت جذب کمک چندین دانشجویان و هیأت علمی برگزار شده است./ع۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.