صندوق پستی هم عاملی برای سوء استفاده

۲۹ام بهمن ،

مدیر کل مهندسی عملیات پستی از اقدامات اشخاص سود جو و فرصت طلب در نصب صندوق پستی درب اماکن تجاری، مسکونی و اداری و اخذ مبالغ غیر متعارف اخطار داد.

شهرام حی شاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: بعضی از اشخاص سود جو فرصت طلب با مراجعه به اماکن تجاری و اداری و ارائه مدارک جعلی خود را به عنوان نماینده و پیمانکار طرف قرار داد پست معرفی کرده و با اخذ مبالغی اقدام به صندوق پستی برای این اماکن می نماید.

وی ادامه داد: صدور گواهی پایان کار اماکن تازه الاحداث منوط به نصب صندوق پستی است و بناهای قدیمی ساز هیچگونه اختیاری در زمینه نصب صندوق وجود نداشته و مالکان و ساکنان این بناها در این خصوص مختار می باشند.

مدیر کل مهندسی عملیات پستی اظهار داشت: اشخاص سود جو با نصب صندوق پست در اماکن، اشخاص را تهدید می کنند که در صورت عدم نصب صندوق از توزیع در مرسولات و قبوض آن ساختمان خود داری خواهد شد.

حی شاد خاطر نشان کرد:هر چن که نصب صندوق در حفظ و نگهداری مرسولاتی که داخل این صندوق وارد می شوند نقش موثری دارد و عدم نصب صندوق پستی رافع وظایف شرکت پست در قبال توزیع و تحویل مرسولات و انواع قبوض به گیرندگان نخواهد بود./ز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.