صنعت بیمه در برزیل پرسودترین صنایع است

۰۹م آذر ،

بینا- وقتی که به برزیل برای سرمایه گذاری می اندیشید، شاید هیچ صنعتی به ذهن شما خطور نکند اما صنعت بیمه یکی از سریع ترین و پرسودترین صنایع در این کشور است.
براساس گزارش صنعت بیمه به نقل از فایننشال تایمز، رشد درآمد در میان طبقه متوسط تازه در برزیل و گسترش بازار کارگری نیازها برای داشتن بیمه نامه های درمانی و اتومبیل را افزایش داده است. در همین حال، پروژه های عظیم زیرساختی برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۴ میلادی در حال اجرا می باشند و همچنین میزبانی بازی های المپیک در دو سال آینده فرصت بزرگی را نصیب شرکت های بیمه می کند.
به نقل از “اگینو ولسکو” یکی از کارشناسان بیمه، انتظار می رود تا سال ۲۰۲۰ بازار بیمه در برزیل به ارزشی در حدود ۱۴۴ میلیارد دلار برسد و ۷٫۵ درصد تولید ناخالص داخلی در این کشور را به خود اختصاص دهد.
حتی در ریودوژانیرو، یکی از شهرهای معروف و مهم برزیل اخیرا بانک ها عرضه بیمه های عمر و حوادث را به خانواده های این کشور آغاز کرده اند. خانواده هایی که تا چند سال اخیر برای زمان نیاز به مافیای مواد مخدر تکیه کرده بودند.
در این گزارش آمده است، به همین سبب اخیرا بانک “بانکو دو بارسیل” (BB) دومین بانک برزگ در برزیل، اعلام کرد که قصد دارد بخشی مستقل مربوط به بیمه و امور بازنشستگی ایجاد کند.
گفتنی است که در حال حاضر بیش از نیمی از فعالیت های بیمه ای در آمریکای لاتین توسط شرکت های برزیلی انجام می گردد. با وجود این نرخ نفوذ بیمه در برزیل کمتر از کشورهای توسعه یافته است.
شرکت های بیمه در برزیل در بخش بیمه های عمومی، عمر، ملک، تجاری، اجباری، بلند مدت و سایر شاخه های بیمه فعالیت می کنند. در سال های اخیر با توجه به ورود برزیل به سازمان تجارت جهانی، بسیاری از شرکت های بیمه جهانی شعب خود را در برزیل توسعه داده اند.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.