صنعت نفت در جام حذفی ماندنی شد

۱۵م دیماه ،

فارس: خبرها باشگاه صنعت نفت : فوتبال آنلاین : شب قبل هیئت مدیره جلسه‌ای با کاسیمیرو، سرمربی تیم برگزار کرد که نظر مربی پرتغالی تیم حضور در جام حذفی بود.

به گزارش فوتبال آنلاین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر امروز در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر میزبان فجرسپاسی خواهد بود. این تیم ۲۰ دی در چارچوب جام حذفی باید در اصفهان به مصاف سپاهان برود و پس از آن ۲۴ دی‌ در تهران میهمان نفت خواهد بود. مسئولان صنعت نفت به سبب فشردگی مسابقات در خواست دادند که دیدار برابر سپاهان را به تعویق بیندازند و اعلام کردند اگر این امر صورت نگیرد از جام حذفی انصراف خواهند داد اما سازمان لیگ با این درخواست مخالفت کرد. کاسیمیرو سرمربی نفت به مسئولان این باشگاه گفته باید در جام حذفی نیز شرکت کنند.

خلیل صالحی، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت در این باره گفت: شب قبل هیئت مدیره جلسه‌ای با کاسیمیرو، سرمربی تیم برگزار کرد که نظر مربی پرتغالی تیم حضور در جام حذفی بود و قرار شد تا طبق برنامه در مسابقات شرکت کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا نفت با ترکیب کامل در جام حذفی شرکت می‌کند یا خیر خاطرنشان کرد: این مسائل در حیطه اختیارات کاسیمیرو است و از او در این باره سوال نپرسیدم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در مورد اینکه حضور بازیکن لبنانی منتفی شده و آیا به دنبال بازیکن دیگری است یا خیر تصریح کرد: متاسفانه با وجود اینکه برای او بلیت هم گرفته بودیم اما او از حضور در ایران انصراف داد. پس از این هیئت مدیره پیگیر است ۲ بازیکن کروات و یک بازیکن ازبکستانی به ترکیب تیم اضافه کند. قرار است این بازیکنان ظرف چند روز آینده به تمرینات اضافه شوند و در صورت تایید کادر فنی به تیم ملحق شوند. 


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.