صنفICT نظرات خود را در خصوص مشکلات بخشنامه ۳/۱۴ جدید درآمد بیمه اعلام کند

۳۱فروردین۱۳،

 

کمیته بیمه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران تلاش می‌کند تا با جمع‌آوری نظرات صنف، مشکلات اعضاء در مورد نقایص اجرایی بخشنامه ۳/۱۴ جدید درآمد را به سازمان تامین اجتماعی اعلام کند.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، پس ازجلسات متعددی که کمیته بیمه، متشکل ازنمایندگان کمیسیون‌های نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران تشکیل داد، بیستم اسفندماه۹۱جلسه‌ای برای بررسی مشکلات اعضا دردفتر مدیرکل درآمد سازمان تامین اجتماعی برگزار شد تا نقایص و مشکلات اجرایی بخشنامه ۳/۱۴ جدید درآمد از سوی نمایندگان نظام صنفی مطرح شود.
 
از جمله این مشکلات می توان به عدم شناخت کارشناسان درآمد واحدهای مختلف تامین اجتماعی از موضوعات قراردادی شرکت‌های انفورماتیکی اشاره کرد.
 
فریبا مهدیون، عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به عنوان یکی از نمایندگان حاضر در این جلسه گفت:« مهم‌ترین موضوعی که در این جلسه مطرح کردیم، رعایت نشدن مفاد بخش‌نامه ۳/۱۴ از سوی حسابرسان و کارشناسان سازمان تامین اجتماعی بود؛ به همین دلیل درخواست کردیم از این پس نماینده نظام صنفی رایانه‌ای تهران در هیات‌های تشخیص مطالبات حضور داشته باشد.»
 
مهدیون ادامه داد:« همچنین قرار شد تا از طرف سازمان نامه‌ای‌ در همین رابطه به اداره هیات‌های تشخیص مطالبات ارسال شود تا درخواست تغییر در آیین‌نامه اجرایی هیات‌ها به این ترتیب  بررسی شود.»
 
به گفته این عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، بعضی از فعالیت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات دربخش «الف» بخشنامه ۳/۱۴ جدید درآمد به صراحت ذکر نشده است، به همین دلیل نمایندگان سازمان نظام صنفی درخواست کردند تا خدمات قراردادی شرح بند«الف» این بخشنامه اصلاح شود.
 
 مهدیون با اشاره به اینکه توافقات اولیه برای تغییرات در این بخش‌نامه صورت گرفته، توضیح داد:« به نظر ضروری است که تغییرات موردنظرسازمان نظام صنفی رایانه‌ای دربخش «الف» هر چه سریع‌تر تهیه شده و به دفتر سازمان تامین اجتماعی ارسال شود. »
 
 با توجه به اینکه تهیه اصلاحات لازم در بند «الف» بخشنامه ۳/۱۴ جدید درآمد نیاز به همکاری کلیه اعضای محترم سازمان دارد، از تمام اعضا درخواست می‌شود حداکثر تا ۱۵اردیبهشت ماه تغییرات موردنیاز را به دبیرخانه سازمان به صورت کتبی ارسال کنند

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.