صهیونیست‌ها بسیار زودتر از حد تصورشان فلسطین را ترک می‌کنند‌

فروردین ۱۴۰۳

تکرار/ سردار نقدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه امت اسلام در روز قدس سیلی وحدت را به گوش صهیونیست‌ها خواهند زد، گفت: صهیونیست‌ها بسیار زودتر از حد تصور خود، سرزمین فلسطین را ترک خواهند کرد.

سردار “محمد رضا نقدی” رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ تأثیر حضور مسلمانان جهان در روز جهانی قدس با توجه به جنایات اخیر سلفی‌ها به عنوان مزدوران صهیونیسم در سوریه و نیز اقدام شرم آور اتحادیه اروپا در تروریستی خواندن حزب‌الله لبنان، اظهار داشت: امسال مردم قطعا سنگ تمام می‌گذارند و روز قدس حال و هوای دیگری دارد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: دشمن سرمایه‌گذاری بسیار سنگینی برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان کرده و امسال ما باید روز قدس را به روز بزرگ وحدت مسلمانان و نواختن سیلی وحدت به گوش صهیونیست‌ها تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: جنایت‌های سنگینی که صهیونیست‌ها در حق مردم فلسطین انجام داده‌اند و ادامه شهرک‌‌سازی‌ها و غصب زمین‌های فلسطینیان، نیاز به پاسخگویی محکم مسلمانان جهان دارد.

سردار نقدی با بیان اینکه صهیونیست‌ها مطمئناً به زودی باید این ساختمان‌ها و خانه‌های غصب کرده‌ را بگذارند و بروند، گفت: این واقعیت، بسیار زودتر از حد تصور صهیونیست‌ها اتفاق خواهد افتاد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: حرکت‌های تفرقه انگیزانه‌ای که صهیونیست‌ها در جهان اسلام به راه انداخته‌اند برای تأخیر انداختن در فروپاشی خود است، زیرا آن‌ها در محاصره کاملی قرار دارند و به زودی باید سرزمین فلسطین را ترک کرده و به کشورهای آباء‌ و‌ اجدادی خود بروند.

وی اظهار داشت: صهیونیست‌ها همه توان خود را برای ایجاد شکاف بین مسلمانان به کار گرفته‌اند تا از فضای تفرقه برای حفظ خود استفاده کنند، لذا آنچه در سوریه، مصر و لبنان اتفاق افتاده، همگی ریشه در تلاش رژیم صهیونیستی برای چند روز بقای بیشتر خود دارد.

سردار نقدی تصریح کرد: ان‌شاءالله با حرکت وحدت آمیز مسلمانان در روز قدس در کشورمان و سراسر جهان اسلام، امت اسلام سیلی وحدت به گوش صهیونیست‌ها خواهند زد و نشان می‌دهند تلاش‌های دشمنان برای ایجاد شکاف، تفرقه و مصون ماندن از آتش خشم مسلمانان، ناکام خواهد ماند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به این سؤال که در این شرایط صحبت صهیونیست‌ها از مذاکرات سازش برای آن‌ها چه چیزی در بر دارد، گفت: این روابط بین افراد بی‌درد از هر دو طرف است، زیرا صحبت از مذاکره با دشمن غاصب، هیچ پایگاهی در جامعه فلسطینی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: مذاکراتی که ریشه‌ای در یک ملت نداشته باشد هیچ موقع قرارداد پایداری نخواهد داشت، لذا آن‌ها هر چیزی را امضا کنند، هیچ فایده‌ای ندارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.