صهیونیست‌ها را بدون جنگ هم می‌توانیم متلاشی کنیم

۱۸م آذر ،

ابوشریف در جمع دانشجویان دانشکده علوم سیاسی تهران مرکز

نماینده جهاد اسلامی فلسطین گفت:‌ دشمن دارای نقاط قوت و ضعف بوده اما با اتکا به تقوا و ایمان به خداوند می‌توانیم حتی رژیم صهیونیستی را بدون جنگ متلاشی کنیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین عصر امروز (شنبه) که برای تشریح چگونگی پیروزی مجدد غزه و اثبات حقانیت راهبرد مقاومت به دانشکده علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز آمده بود به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی در ابتدا با اشاره به اتفاق کربلا و شهادت امام حسین (ع) گفت:‌ ریخته شدن خون امام حسین (ع) و خاندان آن حضرت در واقعه عاشورا سبب زنده ماندن دین اسلام شد که نمونه آنرا می‌توان در انقلاب اسلامی ایران ملاحظه کرد.

ابوشریف در ادامه با بیان اینکه کربلای امروز فلسطین اشغالی است، افزود: فلسطین اشغالی امروز شاهد جنایات بزرگی از سوی صهیونیست‌ها بوده که آغاز کننده آن از طرف استعمارگری همچون انگلستان انجام شد، چرا که این کشور عامل بوجود آمدن رژیم صهیونیستی بوده و حدود ۸۰ هزار نیروی سرباز به سرزمین های اشغالی فرستاد.

نماینده جهاد اسلامی با اشاره به جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی و انگلستان در حق فلسطینیان تصریح کرد:‌ انگلیس سه چهارم ملت فلسطین را از خانه‌هایشان رانده و در خلال سال‌های ۱۹۵۳ و ۵۴ حدود چند هزار روستا را ویران کرده است که این یکی از بزرگترین جنایات آنها علیه مردم مظلوم فلسطین بوده است.

ابوشریف با اشاره به اینکه ملت فلسطین، ملتی مقاوم است، اظهار داشت: فلسطین ملت مقاومی بوده و با جنایاتی که از طرف انگلیس و رژیم صهیونیستی به آنها وارد شده به مبارزه و مقاومت خود ادامه دادند.

نماینده جهاد اسلامی با بیان اینکه غربی‌ها در منطقه در حال اجرای پروژه‌ای بر ضد امت اسلامی می باشند، گفت: در قبل امت اسلامی در حالت ضعف به سر برده که تا به امروز نیز قابل ملاحظه است، اما به تدریج شاهد هستیم که در بلندمدت مسلمانان کشورهای اسلامی با الگوبرداری از انقلاب اسلامی ایران توانسته‌اند در مقابل استکبار جهانی از خود مقاومت‌های خوبی نشان دهند که نمونه آن جنبش مقاومت لبنان و جنگ‌های ۳۳ و ۲۲ روزه و جنگ ۸ روزه غزه بوده که مردم بی دفاع فلسطین در برابر ارتش بزرگ صهیونیستی ایستاد و موفق به شکست آنها شده است.

وی با مقایسه توان نظامی رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت غزه افزود: فلسطین از لحاظ تجهیزات نسبت به رژیم صهیونیستی عقب بوده و همچنین تحریم‌هایی که علیه غزه انجام شده این منطقه را در تنگناهای اقتصادی قرار داده است اما نیروهای مقاومت با همین امکانات ناچیز توانستند با اعتقاد و اتکا به خداوند در برابر نیروهای اشغالگر صهیونیستی ایستادگی کنند.

ابوشریف با مقایسه تجهیزات نظامی زمان پیامبر اکرم(ص) در مقابل قوم یهود تصریح کرد: یهودیان از نظر تجهیزات در برابر مسلمانان بسیار قوی بودند ولی دیدیم که خداوند چگونه در دل دشمنان اسلام رعب و وحشت ایجاد کرد و شکست سختی از مسلمانان دریافت کردند.

نماینده جهاد اسلامی با اشاره به نقاط قوت و ضعف دشمن خاطرنشان کرد: دشمن دارای نقاط ضعف و قوت بوده اما ما با اتکا به تقوا و ایمان به خداوند می‌توانیم حتی رژیم صهیونیستی را بدون جنگ متلاشی کنیم چرا که امروز آنها از داخل دچار سستی و نابودی شدند.

انتهای پیام/
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.