صهیونیست‌ها نمی‌دانستند که محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر است

۰۲م آذر ،

بیانیه اتحادیه اول دانشگاه آزاد در حمایت از مقاومت فلسطین و پیروزی مردم غزه

در بیانیه اتحادیه اول دانشگاه آزاد عنوان شد: گویا سردمداران نادان صهیونیست فراموش کرده‌اند که محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر است.

به گزارش حوزه دانشگاهممتازنیوز، بیانیه اتحادیه تشکل های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی(اتحادیه اول) در حمایت از مقاومت فلسطین و پیروزی مردم غزه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی (ره): محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر است.
چند دهه است که مردم بی دفاع فلسطین به سبب بسیاره خواهی رژیم غاصب صهیونیستی برای دفاع از کشور خود مبارزه می کنند و با خون خود برای دفاع از خاک و سرزمین خود در خط مقاومت ایستادگی می کنند. بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به روح  این مقاومت جان تازه ای دمیده شد و امام خمینی (ره) با اشاره به مظلومیت مردم بی دفاع فلسطین و پایه گذاری روز جهانی قدس نقش به سزایی در رساندن صدای مظلومیت این مردم به اقصی نقاط جهان داشت.

مقاومت مردم  فلسطین در دهه اخیر جان تازه ای گرفت و با حمایت های ایران اسلامی به مقاومتی خستگی ناپذیر تبدیل شد. رژیم غاصب اسرائیل که خود محور شرارت در تاریخ قرن قبل و حاضر است  در دهه اخیر جنگ ۳۳روزه و ۲۲ روزه را با شکست به پایان برد، حال بعد از گذشت چند سال از این پیروزی های افتخار آفرین برای جنبش مقاومت و حزب الله لبنان، این رژیم در اقدامی نسنجیده و بدون هر گونه تحلیل که همراه با وحشی گری ذاتی آنها است  به  مردم بی دفاع غزه حمله کرده و مردم مظلوم و زنان و کودکان بی دفاع غزه را به خاک و خون می کشد. اما گویا سردمداران نادان آنها فراموش کرده اند محرم در تاریخ بشریت ماه پیروزی خون بر شمشیر است.

جنبش مقاومت حماس با حمایت و هدایت ایران اسلامی و تمامی ملتهای آزادی خواه جهان بعد از گذشت ۸ روز به رژیم غاصب صهیونیستی فهماندند که مقاومت تا پایان اشغال گری و خارج شدن از تمامی اراضی فلسطینی ادامه دارد و رژیم غاصب صهیونیستی با حقارت مجبور به پذیرش آتش بس شد و پیروزی تاریخی دیگر در تاریخ جنبش مقاومت شکل گرفت.

اتحادیه تشکل های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) به محضر حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)  این پیروزی ارزشمند را به ملت مظلوم غزه و تمامی آزادی خواهان جهان تبریک می گوید.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.