صهیونیست برای کودکان‌آذربایجان خواب برایت‌ازاسلام دیده

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

با نفوذ iبه سیستم آموزشی و تبادل استاد و دانشجو iبه اسرائیل؛

رژیم صهیونیستی در تلاش است با در دست گرفتن سیستم آموزشی جمهوری آذربایجان اهداف پلید ضداسلامی و ضدایرانی خود را بصورت زیر بنایی دنبال کند. اسرائیل برای نفوذ بیشتر در سیستم آموزشی جمهوری آذربایجان از طریق پیاده سازی سیستم آموزش مجازی در این کشور، برنامه ریزی می نماید.

به گزارش تفسیری گروه وبگردیممتازنیوز، رژیم صهیونیستی در تلاش است با در دست گرفتن سیستم آموزشی جمهوری آذربایجان، فرهنگ غنی اسلامی ایرانی این کشور را iبه مرور استحاله نماید.

آپا- خبرگزاری دولتی جمهوری آذربایجان، بدون اشاره iبه اهداف شوم سردمداران اسرائیل در این کشور از آمادگی رژیم صهیونیستی برای پیاده سازی سیستم آموزش مجازی در جمهوری آذربایجان خبر داد و نوشت: گای لوی رئیس مرکز آموزش و فناوری رژیم صهیونیستی اعلام نمود: اسرائیل برای پیاده سازی سیستم تازه آموزشی در آذربایجان برنامه ریزی می نماید.

از خطوط اصلی و راهبردی حضور فرهنگی اسراییل در آذربایجان، ایجاد زمینه های حضور در مراکز علمی و دانشگاهی از طریق تبادل استاد و دانشجو، اعزام اساتید و دانشجویان iبه اسراییل، برگزاری نمایشگاهها و فعال سازی انجمن ها، مدارس، کالجها و سازمانهای خیریه یهودی می باشد.

بنا iبه این گزارش تفسیری، رژیم صهیونیستی در تلاش است با در دست گرفتن سیستم آموزشی جمهوری آذربایجان اهداف پلید ضداسلامی و ضدایرانی خود را بصورت زیر بنایی دنبال کند.

از جمله برنامه های شوم این رژیم در جمهوری آذربایجان می توان iبه غارت منابع نفتی این کشور، ترویج فرهنگ غربی، تحریف تاریخ، اسلام ستیزی، گسترش فحشا و… اشاره نمود.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.