صهیونیست ها در پشت ماجرای تحریم ایران قرار دارند

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمدرضا رحیمی روز شنبه در آیین بزرگداشت روز صنعت و معدن در مرکز دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران اظهار داشت: شدت تحریم ها نشان دهنده میزان بزرگی ایران است.

وی افزود: دشمنان گفته اند که نفت ما را نمی خرند ما باید از این تحریم استقبال کنیم البته مشروط بر این که در داخل کشور همه با هم باشیم.

معاون اول رییس جمهور همچنین با بیان این که می خواهند بانک مرکزی را تحریم کنند، اضافه کرد: این بانک برای همه مردم ایران است و متعلق به دولت نیست، در همه جای دنیا بانک های مرکزی امنیت دارند اما دشمنان این بانک را تحریم می کنند.

محمدرضا رحیمی خاطر نشان کرد: آنها حتی سوخت هواپیماهای مسافربری که مردم را جابجا می کند نیز تحریم کرده اند.

وی با بیان این که در پشت این ماجراها صهیونیست ها قرار دارند تاکید کرد: آمریکا و قدرت های بزرگ به عنوان عامل صهیونیست ها در دنیا کار می کنند که با این اقدام ، خفت و خواری برای ملت های خود به بار آورده اند.

وی ادامه داد: تعداد اندکی از کشورها که بر اقتصاد دنیا تسلط یافته اند بر همه دنیا حکومت می کنند اما کشور ایران یک استثنا است و به همین دلیل در مقابل آن ایستاده اند.

معاون اول رییس جمهور با بیان این که افتخار بزرگی برای ماست که استکبار در مقابل ما ایستاده است، گفت: اما این موضوع هزینه دارد و هزینه آن را باید همه مردم بدهند.

وی خاطر نشان کرد: وضعیت موجود، ظالمانه ترین تحریم در طول عمر نظام اسلامی و همه کشورهای دنیاست.

ادامه دارد…

سیام**۲۰۲۲**۹۱۳۲*

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۷۱۳۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.