صوت اذان ۲۰ نفر از دانش آموزان برای طرح اذان در مدارس ضبط شده است

آرشیو خبردین و اندیشه کد مطلب: ۱۰۷۸۱     

کارشناس عترت وزارت آموزش وپرورش:

ارسال به    نسخه چاپی نسخه چاپی   

خبرگزاری پانا: کارشناس عترت وزارت آموزش وپرورش گفت :اصل بر این است که در تمامی مدارس اذان به صورت زنده توسط دانش آموزان یا مسئولان مدارس پخش شود در بعضی از مدارس به خصوص مدارس دخترانه که این امر مقدورنیست ۲۰ نفر از دانش آموزانی را که سال رتبه های کشوری داشتن صدای انها را ضبط کردیم تا هنگام اذان پخش شود.

شنبه ۲۲ مهر ساعت ۱۰:۳۱

حجت الاسلام و المسلمین زکریا ستوده در گفت و گو با خبرنگار دین و اندیشه پانا اظهار کرد : بنا بر دستعور العمل های که وجود دارد قرار است اذان در مدارس توسط دانش آموزان یا مسئولان مدارس برگزار شود .
وی افزود : اما به دلیل اینکه در بعضی از مدارس به خصوص مدارس دخترانه که این امر مقدورنیست ۲۰ نفر از دانش آموزانی را که سال رتبه های کشوری داشتن صدای انها را ضبط کردیم که توسط شبکه ۲ سیما نیز گاهی اوقات هنگام اذان از صوت این عزیزان استفاده می شود .
کارشناس عترت وزارت آموزش وپرورش خاطر نشان کرد : لذا صوت و تصویر این دانش آموزان را به صورت سی دی به تدریج برای تمام استان ها ارسال می کنیم تا مدارسی که به هر دلیل موذن ندارند بتوانند از این سی دی ها استفاده کنند .
وی ادامه داد : البته اصل بر این است که در تمامی مدارس اذان به صورت زنده توسط دانش آموزان یا مسئولان مدارس پخش شود .
حجت الاسلام و المسلمین ستوده دز خاتمه گفت : امیدواریم با پخش اذان در مدارس همزمان با مساجد بتوانیم دانش آموزان را برای خواندن نماز در اول وقت ترغیب نماییم .  


Loading...


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.