صورت‌های مالی بانک سامان مهر تأیید خورد

۲۱خردادماه،

بینا- مجمع عمومی عادی سالانه بانک سامان با حضور حدود ۸۸ درصد سهام‌داران حقیقی و حقوقی و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، ۱۶ خرداد در مجموعه فرهنگی- ورزشی تلاش تهران برگزار شد.

به گزارش بنکر (Banker)، در ابتدای این جلسه سید احمد طاهری بهبهانی مدیرعامل بانک سامان از برنامه‌ریزی‌های گسترده بانک برای حرکت رو به رشد در مسیر برنامه ۵ ساله بانک خبر داد و اظهار امیدواری کرد با اجرای این برنامه‌ها، بانک بتواند در پایان سال جاری از سودآوری قابل ملاحظه‌ای برخوردار شود.
بر اساس این گزارش، احمد مجتهد رییس مجمع، با تایید سهام‌داران، ضرغام‌پور نماینده صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد و محمد ضرابیه از سهام‌داران بانک را به عنوان ناظر و فرهناکیان را به عنوان منشی جلسه به جایگاه دعوت کرد.
در ادامه گوهرزاد مدیر نهاد نظارت و حسابرسی داخلی بانک، گزارش عملکرد یک‌ساله بانک سامان را در حوزه‌های مختلف برای سهام‌داران قرائت کرد و سپس خستویی نماینده مؤسسه حسابرسی سخن حق, به‌عنوان حسابرس قانونی گزارش حسابرسی صورت‌های مالی بانک سامان منتهی به پایان اسفند را ارائه کرد که پس از پرسش های مطرح شده از سوی سهام‌داران و پاسخ‌هایی که از سوی هیات‌مدیره بانک ارایه شد، گزارش عملکرد و صورت‌های مالی با اکثریت آرا مورد تایید و تصویب سهام‌داران قرار گرفت.
این گزارش حاکی است، EPS  بانک سامان برای سال مبلغ ۱۹۶ ریال تعیین شد که در هنگام تصمیم‌گیری برای تقسیم سود سهام سال ۹۱، حاضران در مجمع با تقسیم ۸۰ ریال سود نقدی میان سهام‌داران موافقت کردند.
گفتنی است، در ادامه روند بررسی دستور جلسه مجمع انتخاب حسابرس مستقل و بازرس قانونی و علی‌البدل با تنفس دو هفته‌ای به روز ۳۰ خرداد موکول شد که این جلسه ساعت ۹ صبح روز یاد شده در ساختمان مرکزی بانک سامان تشکیل خواهد شد.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.