صورت رشته‌ای که با سیلی سرخ است!

۰۲م اسفند ،

abdolvahed mirzazade-3-10.jpg

دبیر فدراسیون تکواندو شرایط بد مالی این فدراسیون را اصلی‌ترین مشکل در برگزاری اردوهای سال پیش‌رو دانست

غلامحسن ذوالقدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: با توجه به این که مسابقات مهمی را در سال تازه پیش‌رو داریم باید از ماه‌ها قبل کارهای آماده سازی در اردوها آغاز شود که به خاطر مشکلات مالی فدراسیون، توان برگزاری بعضی از این اردوها را نداریم و شرایط بسیار بدی را سپری می‌کنیم.

وی افزود: برای تیم بزرگسالان مردان وزن شرایط‌ مان به نحوی است که اردوهای آنها را با بدهکار شدن به این و آن و به زحمت توانسته‌ایم برگزار کنیم. این اردوها را تا به اینجا در مالی برگزار ‌کرده‌ایم که مسابقات بسیار مهمی مانند قهرمانی جهان و بازی‌های کشورهای اسلامی را پیش‌رو داریم. این شرایط اقتصادی برای بخش مردان و زنان یکی است. وضع مالی فدراسیون اصلا مناسب نیست و با سیلی صورتمان را سرخ می‌کنیم .

دبیر فدراسیون تکواندو با اشاره به این که مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان به صورت کاملی در جریان مشکلات مالی فدراسیون می باشند، گفت: همه آنهایی که باید این مسایل را بدانند، می دانند و در جریان می باشند. فعلا منتظریم ببینم که چه می‌شود.

وی در مورد انتخابی‌های تیم ملی نوجوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی ادامه داد: تصمیم داشتیم پس از برگزاری مسابقات انتخابی در این رده سنی، اردوهای آماده سازی آنها را برگزار کنیم. اما به خاطر مشکلات اقتصادی نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم. به خاطر همین مشکلات قرار شده است که اردوهای آماده سازی نوجوانان را از ابتدای سال ۹۲ آغاز کنیم و تنها در سه ماه مانده به مسابقه تمرینات را آغاز کنیم. پول نداریم که هزینه برگزاری اردوها را بپردازیم به همین خاطر این تصمیم را گرفتیم تا ببینیم که در ابتدای سال بعد چه می‌شود. امیدواریم مشکلات حل شود تا بتوانیم این اردوها را برگزار کنیم.

ذوالقدری در مورد انتخاب محمدرضا زوار به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان برای مسابقات قهرمانی آسیا و ملاک انتخاب او افزود: زوار بر اساس سنوات قبلی و تجربیات گرانبهایی که داشت برای این پست انتخاب شد. او قبل از این هم سرمربی نوجوانان بوده و بر اساس توانمندی که داشت برای این تیم انتخاب شد.

دبیر فدراسیون تکواندو با اشاره به این که ندا زارع هم با توجه به این که دوره قبل هم سرمربی تیم ملی بود برای هدایت تیم ملی نوجوانان دختران انتخاب شد گفت: برای تیم‌های ملی نوجوانان در بخش پسران و دختران گزینه‌های دیگری هم بودند و نامشان مطرح شد، اما کمیته‌ حتی فدراسیون در نهایت تصمیم گرفت که این نفرات را انتخاب کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.