ضبط نمایش‌های تازه ˝تئاتر در خانه˝ /از هر اقدامی برای ماندگاری اثرم استقبال می‌کنم

۰۲خردادماه،

مدیر طرح ˝تئاتر در خانه˝ از ضبط سه اثر نمایشی تازه در شبکه نمایش خانگی خبر داد.

مصلح تهرانی در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: قرار است سه نمایش تازه ضبط شوند، یکی از این نمایش‌ها “روز سیاوش” کار شکرخدا گودرزی است که صحبت‌های مقدماتی با کارگردان اثر نیز انجام شده است و در صورت تایید نهایی ایشان هفته آینده ضبط اثر انجام خواهد شد.

تهرانی ادامه داد: نمایش دیگر “هفت دریا شبنمی” کار رضا حسینی از اثار جشنواره تئاتر صاحبدلان است که توافقات کلی انجام شده است، همچنین پیشنهاد ضبط نمایش “خانه سربی” را نیز داده‌ایم که در صورت نظر مثبت سایر اعضای شورا با کارگردان مذاکرات اولیه را انجام می‌دهیم.

مدیر طرح تئاتر در خانه عنوان کرد: وقتی اثری وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود تماشاگر آن فراتر از مخاطب خاص است و ما با توجه به این تماشاگر عام آثار را برای ضبط انتخاب می‌کنیم از طرفی برگشت هزینه سرمایه گذار را نیز باید در نظر گرفت.

وی بیان کرد: بعد از انتخاب آثار با کارگردانان مذاکره می‌‎کنیم و در صورت قبول پیشنهاد ما و پرداخت هزینه‌ای هر چند کم به کارگردان کار ضبط اثر انجام و CD‌های آن در سطح کشور تکثیر و توزیع می‌شود، بعضی گروه‌ها با صرف هزینه اقدام به فیلمبرداری از اثر خود می‌کنند که اشتباه است و هزینه‌ای اضافی برای گروه دارد.

شکرخداگودرزی هم در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین در رابطه با ضبط اثرش گفت: از هر اقدامی که سبب ماندگاری نمایش “روز سیاوش” شود استقبال می‌کنم هر نمایشی که به اجرا می‌شود به نوعی بخشی از تاریخ تئاتر این کشور است که باید ثبت و ضبط شود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳

 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.