ضبط یک آلبوم چند ملیتی با صدای علیرضا قربانی

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی برای حضور در یک پروژه چند ملیتی که در فرانسه تهیه می‌شود به پاریس سفر کرد. این پروژه که به همت هنری تونریه هنرمند فرانسوی در حال جمع‌آوری است شامل موسیقی‌های محلی از سراسر دنیا می‌شود که علیرضا قربانی به نمایندگی از ایران در آن شرکت دارد. همچنین هنرمندان دیگری از کشورهای مصر، یونان، مالی، آرژانتین، برزیل و … نیز در این پروژه حضور دارند. این آلبوم قرار است به زودی در اروپا منتشر شود. پیش از این علیرضا قربانی آلبوم‌های دیگری را هم در اروپا منتشر کرده بود.

این خواننده موسیقی ایرانی بعد از انجام ضبط آلبوم در پاریس به اتریش سفر می‌کند تا همراه با علی قمصری آهنگساز ایرانی و درساف حمدانی خواننده زن تونسی در فستیوال glatt und verkehrt شرکت کنند. در این اجرا که روز شنبه ۲۷ جولای (۵ مرداد) در شهر Winzer Krems اتریش برگزار می‌شود، سامان صمیمی (کمانچه) و حسین ذهابی (سازهای کوبه‌ای) قربانی، قمصری و درساف حمدانی را همرهی می‌کنند.

قربانی همچنین قرار است پس از بازگشت به ایران و در شهریورماه تور کنسرت‌های شهرستان خود را ادامه دهد و پس از آن در تهران کنسرت حریق خزان را به روی صحنه ببرد.

منبع: موسیقی ما


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.