ضرب‌الاجل ۷۲ ساعته ارتش آزاد سوریه برای سفیران خارجی جهت ترک دمشق

۲۲ آبان ،

.bbc.co.jpg

ارتش آزاد سوریه طی بیانیه‌ای به سفیران کشورهای عربی، خارجی و نیز هیات‌های دیپلماتیک در دمشق ۷۲ ساعت مهلت داد تا خاک این کشور را ترک کنند.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه الجزیره، شورای نظامی ارتش آزاد سوریه با صدور بیانیه‌ای از سفیران کشورهای عربی و خارجی، هیات‌های دیپلماتیک و نیز سازمان‌های بین‌المللی حاضر در دمشق خواست تا خاک این کشور را ترک کنند.

در این بیانیه به گروه‌های دیپلماتیک مهلت داده شده تا طی ۷۲ ساعت آینده خاک سوریه را ترک کنند.

شورای نظامی ارتش آزاد سوریه همچنین از همه کشورهای جهان، وزیران و نمایندگان این کشورها خواست تا از مسافرت به سوریه و ارتباط با مسوولان نظام این کشور ممانعت کنند چرا که در این صورت در کشتار مردم سوریه دست خواهند داشت.

این شورا در بیانیه خود از همه شرکت‌های عربی و خارجی نیز خواست تا هر چه سریعتر فعالیت‌های خود را در دمشق پایان داده و طی ۷۲ ساعت آینده کارمندان خارجی خود را از سوریه خارج کنند.

در بیانیه شورای نظامی ارتش آزاد سوریه از همه سرمایه‌گذاران و تاجران عربی و خارجی نیز که طرح‌های اقتصادی یا سرمایه‌گذاری‌های را در سوریه دارند خواسته شده تا فعالیت‌های خود را پایان دهند.

شورای مذکور در بیانیه خود ادعا کرده است: کسانی که با انجام خواسته‌های این شورا مخالفت کنند شریک نظام سوریه در کشتار ملت و نیز غارت ثروت‌های سوریه و ضربه زدن به آزادی و دموکراسی می باشند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.