ضرب و شتم تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ بابل با یک بهانه عجیب!

رییس اورژانس ۱۱۵ بابل از ضرب‌وشتم تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ این شهرستان توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری هنگام انجام ماموریت خبر داد.

ضرب و شتم تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ بابل با یک بهانه عجیب!

به گزارش ممتاز نیوز، دکتر ابوالقاسم لعلی روز شنبه گفت که این اتفاق شب گذشته برای تکنیسن های پایگاه احمدچاله پی پس از منتقل کردن یک مصدوم به بیمارستان شهید یحیی نژاد بابل و درحال برگشت از بیمارستان برای انجام ماموریت دیگر رخ داد.

وی توضیح داد : آمبولانس اورژانس در میدان ولایت جنب زورخانه توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو ۲۰۶ به بهانه اذیت شدن چشم هایشان به علت روشن بودن آلارم های آمبولانس متوقف شد و سرنشینان مورد ضرب وشتم قرار گرفتند و به سر و صورتشان آسیب وارد شد.

لعلی با اظهار این که افراد متخلف بلافاصله از صحنه درگیری متواری شدند ، گفت : اورژانس بابل با محکوم کردن این رفتارهای خلاف انسانیت و خلاف قانون ، حادثه رخ داده را از طری اعلام شماره خودرو متواری به نیروی انتظامی در دست پیگیری دارد و خواستار برخورد قاطع و اشد مجازات برای مجرمان است تا از حوادث مشابه جلوگیری شود.

وی با اعلام این که اوژانس بابل امسال حدود ۲۲ هزار ماموریت شهری و جاده ای انجام داد که نتیجه ان انتقال حدود ۱۰ هزار بیمار یا مصدوم به بیمارستان بود ، افزود : خستگی زحمات کارشناسان فوریت‌های پزشکی که در شرایط مختلف با جان و دل در کنار هموطنان عزیز هستند، نباید با بروز چنین رفتارها و برخوردهایی در تنشان باقی بماند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.