ضرغامی:در سطح کشور، سه هزار شبکه ماهواره‌ای در حال پخش برنامه می باشند

رییس سازمان صدا و سیما گفت: هم اکنون در سطح کشور ، سه هزار شبکه ماهواره‌ای در قالب ۳۶ ماهواره در حال پخش برنامه می باشند که بخشی از این‌ها مسائل اخلاقی جامعه و خانواده را در مورد هدف و هجمه قرار داده‌اند.

به گزارش هنرآنلاین ، عزت الله ضرغامی، به عنوان سخنران مدعو سیزدهمین اجلاس خبرگان رهبری به ارائه گزارشی از عملکرد سازمان صدا و سیما پرداخت و از برنامه‌های این سازمان برای مقابله جدی با شبکه‌های ماهواره ای که حریم خانواده‌های ایرانی را به مخاطره انداخته است، سخن گفت.

وی دربارهٔ وضعیت ماهواره در ایران گفت: هم اکنون در سطح کشور، سه هزار شبکه ماهواره‌ای در قالب ۳۶ ماهواره در حال پخش برنامه می باشند که بخشی از این‌ها مسائل اخلاقی جامعه و خانواده را در مورد هدف و هجمه قرار داده‌اند.

ضرغامی در ادامه به بیان وضعیت شبکه‌های فارسی زبان که به پخش برنامه‌های مختلف می‌پردازند و اهدافی که این شبکه‌ها دنبال می‌کنند، پرداخت و گزارشی از آن ارائه کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود علل گرایش مردم به ماهواره را موردتحلیل قرار داد و در مقابل از اقدامات و برنامه‌های سازمان صدا و سیما برای جذب مخاطب بیشتر خبر داد.

رئیس سازمان صدا و سیما از افزایش شبکه های صدا و سیما جمهوری اسلامی و تقویت تجهیزات پخش شبکه‌های داخلی حتی برای نقاط دوردست خبر داد و تصریح کرد:تنوع در تولید و پخش برنامه‌های گوناگون مخصوصا برای برنامه‌های نمایشی در حد وسیع از دیگر برنامه‌های این سازمان است.

ضرغامی همچنین از ساخت و تولید برنامه‌های گوناگون با محتوای معارفی و مذهبی سخن گفت و افزود: یکی از برنامه‌های دشمنان برای جذب مردم علی الخصوص جوانان به شبکه‌های ماهواره‌ای هدف قراردادن جامعه با رویکرد نفی دین و گرایش به لا ابالی‌گری با قصد انحراف و به فساد کشاندن اقشار مختلف ؛ مخصوصاً نسل جوان و از هم پاشیدن بنیان خانواده و در نهایت انحطاط جامعه است.

وی در ادامه از شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان که با پخش برنامه های سیاسی، نظام سیاسی اسلامی ایران؛ به ویژه رهبری نظام و شخیص مقام معظم رهبری را هدف قرار داده‌اند ، گزارش داد.

ضرغامی در پایان از قابلیت‌ها و توانمندی‌های نظام اسلامی و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با شبکه های ماهواره ای مسموم ، سخن گفت و به بعضی از برنامه های تولید شده در این راستا اشاره کرد.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.