ضرورت التزام کاندیداها و هوادارن آنها به قانون

۳۱اردیبهشت،

حجت‌الاسلام طباطبایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاکید کرد

عضو کمیسیون حقوقی مجلس هشتم گفت: ارسال نامه‌های گروه‌ها، احزاب و شانتاژهای رسانه‌ای دشمن مبنی بر اعتراض به رد و یا تائید صلاحیت کاندیداها تاثیری در نظر شورای نگهبان نخواهد داشت.

“سید مصطفی طباطبایی نژاد” در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، در رابطه با اعلام نظر شورای نگهبان در تایید یا رد صلاحیت کاندیداها و احترام آن‌ها به نظر این شورا، اظهار داشت: اگر شورای نگهبان در بین ۸۰۰ کاندیدای ریاست جمهوری تعدادی از آن‌ها را واجدشرایط ریاست جمهوری نداند نباید جای هیچ شک و شبهه‌ای برای کاندیداها وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه هر یک از کاندیداها در چارچوب قانون حق اعتراض به نتیجه اعلام صلاحیت‌ها را دارند گفت: شورای نگهبان با توجه به  تمامی مسائل، شرایط  و منافع جامعه؛ کاندیدای اصلح را معرفی کرده و رد صلاحیت برخی کاندیداها به معنای این نیست که به شخصیت فرد لطمه بخورد.

این  عضو کمیسیون قضایی مجلس هشتم با اشاره به اینکه شورای نگهبان در چارچوب قانون و بدون هیچ جانبداری از سوی گروه‌ها کاندیداها را معرفی می‌کند تصریح کرد: کاندیداها براساس مّر قانون انتخاب می‎شوند و در صورت عدم صلاحیت باید به قانون تن داده و خود و هوادارنشان به اعتراض و اغتشاش نپردازند، چراکه اغتشاش به معنای عدم التزام آن‌ها به قانون است.

حجت‌الاسلام طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: ارسال نامه‌های گروه‌ها، احزاب و شانتاژهای رسانه‌ای دشمن مبنی بر رد و یا تائید صلاحیت کاندیداها تاثیری در نظر شورای نگهبان نخواهد داشت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.