ضرورت ایجابی فراکسیون اصلاح‌طلبان در مجلس/فراکسیون اصولگرایان تقابلی با دولت ندارد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

محتشمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

دبیرکل حزب آزادی با بیان اینکه فراکسیون اصولگرایان تقابلی با دولت ندارد، گفت: تشکیل فراکسیونی با رویه اعتدالی و حمایت از برنامه‌های دولت یازدهم، امری اجتناب ناپذیر است و بایستی که چنین جلساتی را در قالب فراکسیون تشکیل دهند.

“مجید محتشمی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره پیشنهاد یکی از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس مبنی بر تشکیل “جلسات مشترک نمایندگان معتدل، اصلاح طلب و مستقل در مجلس شورای اسلامی”، اظهار داشت: اصولا تشکیل فراکسیون‌ها در مجلس به جهت تعیین استراتژی مشخص و کمک به ارتقاء مصوبات مجلس امری ضروری است.   
 
وی با بیان اینکه اکثر کرسی‌های مجلس شورای اسلامی در اختیار اصولگرایان است، تصریح کرد: تشکیل فراکسیونی با رویه اعتدالی و حمایت از برنامه‌های دولت یازدهم، امری اجتناب ناپذیر است و بایستی که چنین جلساتی را در قالب فراکسیون تشکیل دهند.   
 
دبیرکل حزب آزادی با بیان اینکه فراکسیون اصولگرایان مجلس با دولت یازدهم تقابل ندارد، بیان داشت: این فراکسیون همکاری مجلس و دولت در زمینه تفاهم و تعامل میان برنامه‌های دولت و قوانینی که از سوی مجلس تصویب می‌شود، را افزایش داده و دولت را در راستای رسیدن به اهداف مشخص یاری می‌رساند.  
 
عضو شورای مرکزی جبهه اصلاح طلبان خاطرنشان کرد: تشکیل چنین فراکسیون‌هایی لزوما تضاد و تقابل با فراکسیون‌های اصولگرایان در مجلس نیست، تشکیل این فراکسیون می‌تواند ایجابی بوده و صرفا در جهت هماهنگی و تعادل با دولت در زمینه تنظیم مقررات و پیشبرد اهداف آن باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.