ضرورت بازنگری اشخاص در جریان اصولگرایی/ بازسازی در میان جریان اصولگرایی قطعا اتفاق خواهد افتاد

اردیبهشت ۱۴۰۳

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: بازسازی در میان جریان اصولگرایی قطعا اتفاق خواهد افتاد و تمام تلاش ما این است که برای گام‌های بعدی منسجم‌تر حرکت کنیم تا اقداماتی که سبب تضعیف اصولگرایی می‌شود از میان برداشته شود.

“حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حسین ابراهیمی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ بازسازی تشکیلاتی جریان اصولگرایی اظهار داشت: در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال جاری آنچه که سبب اختلاف و پراکندگی میان این جریان سیاسی سنتی شد عدم انسجام و وحدت میان کاندیداهایی بود که خودشان به نمایندگی از خود به صحنه ورود پیدا کردند.

عضو جامعه مبارز با بیان اینکه اصولگرایی پابرجا باقی می‌ماند، گفت: پایبندی به مواضع اصلی این جریان سیاسی مسئله‌ای است که همیشه وجود داشته اما متاسفانه در زمان انتخابات هرکدام از کاندیداها به خیال خود برنده و پیروز اصلی انتخابات بوده‌اند.

وی بیان داشت: در جریان اصولگرایی بهتر است که بازنگری در مورد اشخاص صورت بگیرد نه در مورد ریشه و اصول این جریان سنتی لذا باید با دقت، حساسیت و سرعت بیشتر به جلو حرکت کنیم.

ابراهیمی افزود: بازسازی در میان جریان اصولگرایی قطعا اتفاق خواهد افتاد و تمام تلاش ما این است که برای گام‌های بعدی منسجم‌تر حرکت کنیم تا اقداماتی که سبب تضعیف اصولگرایی می‌شود از میان برداشته شود.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: تدابیر لازم با استفاده از نظرات بزرگان می‌تواند در جهت پیشبرد امور و موفقیت موثر باشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.