ضرورت بازگشایی مجدد سایت رفاهی برای ثبت نام زوج‌های تازه مستقل شده

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

موسوی‌لارگانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه برای حل معضل زوج‌های تازه مستقل شده با مدیر عامل هدفمندی یارانه‌ها مکاتبه نیز داشته‌ام اما متاسفانه با اعلام جواب منفی مواجه شدم، گفت: دولت باید با بازگشایی سایت رفاهی چند روز در ماه نسبت به حل این معضل اقدام کند.

“سیدناصر موسوی‌لارگانی” نماینده فلاورجان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه تاکنون مراجعه‌کنندگان بسیاری در ارتباط با یارانه نقدی به بنده رجوع کرده‌اند، اظهار داشت: این اشخاص در زمان ثبت‌ نام موفق به ثبت اسامی خود نشده‌اند و یا اینکه به تازگی تشکیل خانواده داده و خواستار یارانه هستند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: به دلیل آنکه سایت رفاهی دولت بسته شده، ثبت‌نام این افراد انجام نمی‌شود و از گرفتن یارانه محروم شده‌اند.

وی با اشاره به ضرب‌المثل سنگ بر در بسته می‌خورد، گفت: این ضرب‌المثل مصداق برخی از این اشخاص است زیرا از اقشار ضعیف کشور هستند و نیاز مبرمی به این پول دارند.

 موسوی‌لارگانی تصریح کرد: برای حل این معضل با مدیر عامل هدفمندی یارانه‌ها مکاتبه نیز داشته‌ام اما متاسفانه با اعلام جواب منفی، گفته‌اند که فعلا این امر مقدور نیست ولی دلایل آن را بیان نکرده‌اند.

نماینده فلاورجان با تاکید براینکه ما از دولت می‌خواهیم که در خصوص حل مشکل زوج‌های تازه مستقل شده محدوده زمانی را مشخص کنند، افزود: متاسفانه آمار طلاق نیز در کشور رو به افزایش است و تفکیک یارانه بعد از طلاق به کندی انجام می‌شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی خاطرنشان کرد: دولت باید با بازگشایی سایت رفاهی چند روز در ماه نسبت به حل این معضل اقدام کند و مسلما کمیسیون اقتصادی هم این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.