ضرورت بکارگیری اساتید ایثارگر در دفاتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها

۱۹خردادماه،

مدیر امور دفاتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی را در سطح دانشگاه‌ها ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل پور‌رضا در مراسم افتتاح دفتر نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی بیرجند، افزود: با توجه به استقبال مسئولان دانشگاه، دفتر نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی بیرجند تاسیس شد.

مدیر امور دفاتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با بیان اینکه دفتر نهاد رهبری باید از وجود اساتید ایثارگر استفاده کند، اظهارکرد: شورای دانشجویی و دانشجویان که تفکر و رفتار مجاهدانه دارند باید در کنار این نهاد‌ها قرار گیرند.

پوررضا با بیان اینکه حدود دو سال است که ارتقاء اساتید در بخش تولید علم در اختیار نهاد قرار گرفته و دنبال می‌شود، تصریح کرد: اساتیدی که امروز در هیات علمی دانشگاه قرار می‌گیرند با اساتیدی که دیروز وجود داشته‌اند فرق می‌کنند.

مدیر امور دفاتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری افزود: با توجه به موج‌هایی که در کشور به وجود می‌آید با احترام متقابل استاد و دانشجو بسترهای مناسبی برای دانشجویان فراهم شود چون این دانشجویان آینده کشور را می‌سازند.

پورضا با اشاره به اینکه امروز ما گرفتار جنگ روانی دشمن هستیم، خاطرنشان کرد: باید در دانشگاه‌ها اطلاعات به روز شده در خدمت مسئولان و اساتید دانشگاه قرار دهیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.