ضرورت به اجماع رسیدن اصلاح‌طلبان برای انتخابات/حضور با محوریت خاتمی

۲۵م آذر ،

راکعی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش گفت: اصلاح‌طلبان باید در انتخابات آینده با اجماع نظر کلی وارد عمل شوند تا به اهداف خود دست پیدا کنند.

فاطمه راکعی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ اظهارات اخیر عارف مبنی بر عدم ورود به انتخابات در صورت حضور خاتمی گفت:‌ از خبر انتشار یافته در اینباره خوشحالم زیرا معتقد هستم شخصیت‌هایی چون عارف هیچگاه تک‌رو نبوده و همواره در جهت مصالح اصلاح‌طلبان و با اتخاذ خرد جمعی مسیر خود را طی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اصلاح‌طلبان باید با اجماع در انتخابات آینده شرکت کنند، افزود: به طور حتم این طیف سیاسی در انتخابات آینده باید با اجماع نظر کلی وارد عمل شوند تا به اهداف خود دست پیدا کنند.

راکعی‌ دربارهٔ فعالیت‌های بعضی از اصلاح‌طلبان بدلی اظهار داشت: قطعا اصلاح‌طلبان به گروهی اطلاق می‌شود که در سراسر کشور وجود دارند و سعی دارند در اصلاح جامعه نقش تاثیرگذاری داشته باشند.

دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبی به مجموعه‌ای اطلاق می‌شود که برآمده از انقلاب اسلامی بوده و در چارچوب قانون اساسی و گرایشات اسلامی عمل می‌کنند لذا این جریان به عنوان همفکران خاتمی مطرح می باشند و طیف‌هایی که تنها ادای اصلاح‌طلبی را درمی‌آورند در این مجموعه جایگاهی ندارند.

وی اظهار داشت:‌ به طور حتم اگر اصلاح‌طلبان بخواهند در انتخابات آینده حضور داشته باشند باید با محوریت خاتمی این موضوع را عملی کنند و با توجه به نظر جمعی و نظر شخص خاتمی در این راستا وارد عمل شوند.

راکعی تصریح کرد: جمعیت زنان مسلمان نواندیش نیز یک تشکل سیاسی مستقل است که گرایشات اصلاح‌طلبی در آن وجود دارد لذا به طور حتم در انتخابات آینده تابع تصمیم جمعی اصلاح‌طلبان خواهد بود.

گفتنی است محمد‌رضا عارف طی گفتگویی اعلام کرده است که در صورت حضور خاتمی در انتخابات سال آینده از حضور در این صحنه انصراف خواهد داد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.