ضرورت تشکیل ساختمان دادگستری در مبارکه/ کشاورزان از عدم پرداخت خسارت خشکسالی گلایه‌مندند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

نماینده مبارکه گفت: از ریاست قوه قضاییه و وزیر دادگستری انتظار داریم که در رابطه با تخصیص اعتبار برای تشکیل ساختمان دادگستری در مبارکه و تکمیل کادر اداری و قضایی این دادگستری تدبیری اتخاذ کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه در جلسه علنی امروز چهارشنبه ۹ مهر در نطق میان دستور با تبریک اعیاد قربان، غدیر و هفته نیروی انتظامی گفت: هر چند از هفته گرامی‌داشت دفاع مقدس می‌گذرد اما همچنان فضای جامعه بوی خوش عطر ایثار و شهادت می‌دهد و همچنان افکار ملت ایران خیانت‌ها و دشمنی‌های آمریکا و ایادی مزدورش را بهتر از هر زمان دیگری در اذهانشان نقش بسته است.  
 
وی افزود: چه مضحک است که این جنایتکاران از یک سو عوام فریبی و به دروغ صحبت می‌کنند و از مبارزه با تروریسم، داعش و القاعده سخن می‌گویند و به زبان دیگر صحبت از مذاکره با ایران می‌کنند و چه خوب مردم بزرگوار ایران تمام این شیطنت‌ها را شناخته و می‌شناسند.

نماینده مردم مبارکه ضمن تقدیر از اتخاذ مواضع اصولی آقای روحانی در مقر سازمان ملل تصریح کرد: همان طور که تاکنون بارها گفته‌ایم مشکل پرداخت حقوق بازنشستگان صندوق فولاد کشور شامل فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان هنوز حل نشده است، کشاورزان ما از تبعیض و عدم رعایت عدالت در پرداخت خسارت خشکسالی در مناطق مختلف و شرق و غرب اصفهان گلایه‌مند هستند و بی‌توجهی به حقوق حق‌ آبه‌داران زاینده‌رود از دیگر مطالبات کشاورزان اصفهان است.  
 
وی خطاب به دکتر روحانی گفت: دلیل متوقف کردن غیرقانونی تقسیمات کشوری از سوی دولت چیست و چرا توجهی به آمار بالای ۱۵٫۲ درصد بیکاران در شهرستان مبارکه نمی‌شود، مردم ما همچنان منتظر اقدامات جدی دولت در ارتقای نمایندگی‌های محیط زیست، میراث فرهنگی، اوقاف و امور خیریه شهرستان هستند.
 
ایرانپور ادامه داد: متاسفانه علی رغم قول‌های مکرر دولت قبلی و دولت فعلی هنوز هم مشکل بیمه و مالیات در شهرستان‌های استان اصفهان حل نشده است.
 
عضو کمیسیون کشاورزی اظهار داشت: از ریاست قوه قضاییه و وزیر دادگستری انتظار داریم که در رابطه با تخصیص اعتبار برای تشکیل ساختمان دادگستری در مبارکه و تکمیل کادر اداری و قضایی این دادگستری تدبیری اتخاذ کنند.  
 
نماینده مردم مبارکه در پایان به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و از مسئولین خواستار رسیدگی به این مشکلات شد. 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.