ضرورت تصویب اصلاح قانون انتخابات در یک فرایند تخصصی و متناسب باسیاست‌های نظام

۰۶م آذر ،

حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاکید کرد

یک فعال دانشجویی با اشاره به اینکه قانون اصلاح انتخابات امر ضروری است که نباید به سرعت و نسنجیده صورت گیرد، گفت: تدوین و تصویب قانون تازه انتخابات نیازمند آسیب‌شناسی‌های کارشناسانه است که باید در یک فرآیند تخصصی و متناسب با سیاست‌های کلان نظام انجام گیرد.

سیداحمدحسینی عضو سابق جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با تاکید بر ضرورت اصلاح قوانین انتخاباتی اظهارداشت: نقایص و کاستی‌هایی در قانون انتخابات فعلی وجود دارد که باید متناسب با مقتضیات زمانی مورد اصلاح و بازنگری قرار گیرد. 

وی با بیان اینکه هر قانونی براساس مقتضیات و اولویت‌های زمانی شکل می‌گیرد و برهمین اساس با گذشت زمان و تغییر اوضاع، نیاز به اصلاح و بازنگری دارد، گفت: قانون جامع انتخابات باید از یک‌جانبه‌گرایی دوری کند تا بتواند به نیازهای انتخاباتی مردم پاسخ دهد.

حسینی به روز شدن قانون انتخابات که پاسخگوی نیاز‌های امروز جامعه است را عامل رشد و پویایی عرصه سیاسی کشور  دانست و تصریح کرد: تدوین قانون تازه انتخابات نیازمند کارشناسی متناسب با سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی است بنابراین باید در یک فرآیند کارشناسانه از متخصصان امر بهره گرفت.

عضو سابق جامعه اسلامی دانشجویان تاکید کرد: آسیب شناسی و اصلاح قانون انتخابات امری ضروری است و نباید به سرعت و نسنجیده انجام شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.