ضرورت حمایت از تولیدات داخلی در سال ۹۲

۱فروردین ۱۳،

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس باید با سامان‌دهی و جهت‌دهی به بودجه سال ۹۲ از تولیدات داخلی بخش‌هایی همچون کشاورزی و صنعت برای ایجاد اشتغال‌زایی حمایت کند تا بتوانیم در سال آینده فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از کار و سرمایه ایرانی محقق کنیم.

محمدحسین میرمحمدی نماینده گلپایگان و خوانسار در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تحقق شعار سال ۹۱ مبنی بر ” تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی” گفت: با توجه به پتانسیل و توانی که در کشور داشتیم متاسفانه این شعار مقام معظم رهبری به درستی در کشور اجرایی نشد.

وی در ادامه افزود: مسئولان با امکانات و منابعی که در اختیار دارند و با تاکیدی که مقام معظم رهبری در اجرایی شدن شعار سال ۹۱ داشتند به درستی فرمایشات ایشان را که راه گشای مسائل است را محقق می‌کردنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: مجلس باید با سامان‌دهی و جهت‌دهی به بودجه از تولیدات داخلی بخش‌هایی همچون کشاورزی و صنعت برای اشتغال‌زایی حمایت کند.

نماینده گلپایگان و خوانسار در پایان خاطر نشان کرد: مسئولین کشورمان باید اولویت‌های اصلی  بودجه سال ۹۱ را تبیین کرده  و بر اساس آن تصمیمات مهم کشوری را اجرایی کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.