ضرورت وحدت میان اصولگریان در انتخابات آینده/ دیدار با چهره‌های مطرح اصولگرا

۰۹م آذر ،

عضو جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اینکه در این مجمع هیچگونه بحثی دربارهٔ معرفی یک گزینه برای انتخایات ریاست جمهوری صورت نگرفته است، گفت: در این جلسه احزاب و تشکل‌های زیر مجموعه جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر ضرورت ایجاد وحدت در میان مجموعه اصولگریان در راستای تبیین یک ساز و کار مناسب برای ورود به انتخابات آینده به بحث و بررسی پرداختند.

بهادر ولی‌زاده عضو جامعه اسلامی مهندسین در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،‌درباره مباحث مطرح‌ شده در مجمع عمومی جبهه پیروان گفت: در این جلسه گزارش کلی از عملکرد جبهه پیروان خط امام و رهبری طی یکسال قبل ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه در این مجمع هیچگونه بحثی دربارهٔ معرفی یک گزینه برای انتخایات ریاست جمهوری صورت نگرفت،افزود: در این جلسه احزاب و تشکل‌های زیر مجموعه جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر ضرورت ایجاد وحدت در میان مجموعه اصولگریان در راستای تبیین یک ساز و کار مناسب برای ورود به انتخابات آینده به بحث و بررسی پرداختند.

عضو جامعه اسلامی مهندسین خاطر نشان کرد: دیدار با چهره های مطرح اصولگرا از جمله مباحث دیگری بود که در این جلسه از سوی اعضا مطرح شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.