ضریحی برای دبیرکل و خانواده اش +تصویر

۳۰ام بهمن ،

در ۲۷ بهمن ماه، دبیرکل، به همراه همسر و فرزند خردسالش، با شلیک مستقیم موشک به شهادت رسید.پیکر این دبیر کل شهید و خانواده اش، در شهر «نبی شیث» به خاک سپرده شد و امروز به زیارتگاهی برای شیعیان لبنان تبدیل شده است.

ممتازنیوز: حجت الاسلام سید عباس موسوی، به سال ۱۳۳۱ در شهر «نبی شیث» از توابع «بعلبک» لبنان متولد شد. سید عباس  تحصیلات حوزوی خود را در نجف اشرف طی کرده و از شاگردان مکتب شهید محمدباقر صدر به شمار می رود. به دنبال تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان در سال ۱۳۶۱، وی از جمله بنیان گذاران هسته های مقاومت مردمی شد و مدتی بعد، به جمعی پیوست که پایه گذار حزب الله لبنان گردید.

حجت الاسلام سید عباس موسوی، در سال ۱۳۷۰، به دبیرکلی حزب الله لبنان رسید و چند ماه بعد، در ۲۷ بهمن ماه، به همراه همسرش «ام یاسر» و فرزند خردسالش، با شلیک مستقیم موشک از یک هلی کوپتر اسراییلی به خودروی حامل آنان، به شهادت رسید.

پیکر دبیر کل شهید حزب الله و خانواده اش، در شهر «نبی شیث» به خاک سپرده شد و امروز به زیارتگاهی برای شیعیان لبنان تبدیل شده است.

آن چه در زیر می بینید، تصاویری است از بارگاه و ضریحِ دبیرکل حزب الله و همسر و فرزندِ شهیدش که مصادف با بیست و دومین سالگرد شهادت آنان، به صورت اختصاصی در اختیار گروه جهاد و مقاومت مشرق قرار گرفته است:

روحمان با یادشان شاد

ضریحِ مطهر دبیرکل حزب الله لبنان و خانواده ی شهیدش

شهید سید عباس موسوی، شهیده بانو«ام یاسر» و شهید 

منبع: مشرق نیوز


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.