ضریح حرم شهدای گمنام و سنگ یاد بود ۳۶ شهید جاویدالاثر استان البرز رونمایی شد

مراسم رونمائی از ضریح حرم شهدای گمنام و سنگ یاد بود ۳۶ شهید جاوید الاثر استان البرز در هیئت انصار رزمندگان کرج برگزار گردید.

به گزارش سرویس سیاسی برنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر رازشهای دفاع مقدس استان البرز، مراسم رونمائی از ضریح حرم شهدای گمنام و سنگ یاد بود ۳۶ شهید جاوید الاثر استان البرز در هیئت انصار رزمندگان کرج برگزار گردید.

داود شعبانی از امناء هیئت انصار رزمندگان کرج در حاشیه این مراسم گفت: امام خمینی(ره) در فرمایشات گرانبهایشان از همه می‌خواستند که شأن و کرامت شهیدان حفظ گردد و در جائی فرمودند “قهرمان واقعی در جنگ تحمیلی فقط شهداء هستند” و در بیان عظمت مقام شهید فرمودند “شهداء امامزادگان عشقند و مزارشان زیارتگاه اهل یقین است” و این بیانات زیبا نقشه راه ما می‌باشد و در همین راستا ضریح حرم شهدای گمنام هیئت انصار رزمندگان اسلام و همچنین سنگ یادبود ۳۶ شهید جاوید الاثر استان البرز در محل این هیئت با حضور پرشور اقشار مختلف امت حزب اله و مسئولین شهری و انتظامی رونمائی گردید.

شعبانی در ادامه افزود: بارگاه این شهیدان گمنام که مدال گمنامی نیز بر سینه ایشان می‌درخشد، محل راز و نیاز و مامنی عارفانه برای شهروندان کرجی می باشد و ما شاهدیم همه روزه اقشار مختلف مردم، زن و مرد، پیر و جوان با حضور در این مکان مقدس، به راز و نیاز با معبود خود مشغول می شوند و صحنه های زیبایی از ارادت مردم به این شهیدان را همه روزه شاهدیم و امیدواریم خادمان خوبی برای این ستارگان آسمان ایثار و شهادت باشیم. 

وی همچنین از همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان و اداره کل اوقاف استان البرز در همکاری و مشارکت در ساخت ضریح تشکر کرد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.