ضعف کودکان متولد فصول گرم در ریاضیات

۰۶م آذر ،

به گزارش خبرگزاری مهر، کودکانی که بین ماه های می تا آگوست ( اردیبهشت تا شهریور) متولد می شوند تا یک سوم بیشتر به یادگیری مهارتهای ریاضی نیاز دارند.

این گزارش که توسط تراست ” هرکودک یک شانس دارد” انجام شده و طی آن ۴۷ هزار و ۲۳۷ کودک بین شش تا هفت سال که در مهارتهای ریاضی از سایر کودکها ضعیف تر بوده اند مورد بررسی قرار گرفتند.

این تحقیق نشان می دهد که کودکانی که در تابستان متولد شده اند، در بحث ریاضیات ۱۳ ماه عقب تر از متوسط گروه سنی خود قرار دارند.

نتایج این تحقیق پس از تحقیق جداگانه ای انتشار یافته که نشان می داد کودکانی که در تابستان متولد شده اند احتمالاً در مدرسه نسبت به سایرین کمتر احساس شادی می کنند، احساس عزت نفس کمتری دارند و احتمال پذیرفته شدن آنها در دانشگاه های برتر کمتر است.

احتمال اینکه دانش آموزان پسر با ارقام مشکل بیشتری داشته باشند و نیازهای آموزشی خاصی داشته باشند بیشتر است.

طرح آموزشی دانشگاه اج‌ هیل پس از ۳٫۷ ماه آموزش بیشتر برای این کودکان توانستند به یک نتیجه آموزشهای ۱۵٫۷ ماهه دست یابند. از سوی دیگر نتایج این تحقیقات نشان می دهد که کودکانی که در قالب گروه ها آموزش می بینند پیشرفت قابل توجهی نسبت به کودکانی  که به طور انفرادی آموزش دیده ، ندارند.

آخرین ارقام این تحقیق توسط دانشگاه اج هیل تدوین شده که آموزش را برای این برنامه تحت عنوان ” هرکودکی حساب می گردد” فراهم کرده است.

طرح این پروژه در اصل با مدیریت و بودجه مستقیم دپارتمان آموزش بریتانیا فراهم شده است و اکنون توسط دانشگاه اج هیل اداره می گردد و به دو طرح شمارش ارقام و شماره یک در کلاس تبدیل شده است.


MehrNews Rss Feed
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.